Pogovori o novem vodstvu so po naših informacijah potekali že nekaj časa, Ernest Gortan je v zadnjih mesecih že sodeloval v SŽ Tovorni promet kot svetovalec. Na naš klic ni dosegljiv. 56-letni inženir elektrotehnike in magister managementa je kariero gradil v logistiki, v Luki Koper je bil od leta 1998 do 2007.
Po krajši samostojni poslovni poti je leta 2009 prevzel vodenje Intereurope, ki je bila takrat globoko zadolžena zaradi nasedle sporne investicije v Rusiji, ki jo je izpeljala uprava pod vodstvom Andreja Lovšina. Pod Gortanovim vodstvom so podjetje rešili in sanirali. Lastniki so koprsko logistično družbo zatem prodali Pošti Slovenije. V letu 2019 so Gortana razrešili iz mesta predsednika uprave Intereurope. Zatem je skoraj leto dni kot vršilec dolžnosti vodil bolnišnico Šempeter, pred nadaljnjim imenovanjem na direktorsko mesto pa je odstopil, ker naj ne bi imel podpore v svetu zavoda.
Podjetje SŽ-Tovorni promet ima že nekaj let strateškega partnerja, češki EP Logistics International. Slovenske železnice so postale 51-odstotni lastnik družbe SŽ EP Logistika, češki partner pa 49-odstotni. Cilj skupne družbe je postati eden ključnih nosilcev tovornega prometa in logistike v regiji od Italije do Severne Makedonije. Generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes je pred časom ocenil, da je slovenski trg razmeroma majhen, konkurenca tujih železniških prevoznikov pa vse večja. Ko bo zgrajen drugi tir, jih je na trgu pričakovati še več.