Medtem ko se promet gosti, celovito reševanje problematike, vključno z vlaganji v železniško in (avto)cestno infrastrukturo, pa se odmika, so na Darsu delno rešitev za omilitev zastojev našli v tako imenovanih vzdrževalnih delih v javno korist. Ta dela je namreč mogoče izvesti hitreje, brez gradbenega dovoljenja oziroma zahtevnega in dolgotrajnega sprejemanja prostorskih načrtov ter umeščanja v prostor.
Po postopku vzdrževalnih del v javno korist bodo tako s preureditvijo odstavnega v vozni pas vzpostavili tretji prometni pas sprva na štajerskem, nato pa še na primorskem kraku vpadnic v Ljubljano, a so se tudi ti postopki zavlekli. Po izdelavi projektov in poročil o vplivih na okolje so vlogo za pridobitev okoljevarstvenega soglasja za tretji pas na štajerski in primorski vpadnici vložili že lani poleti. Več kot leto dni pozneje so ta teden končno dočakali potrdilo o pravnomočnosti okoljevarstvenega soglasja za tretji pas na štajerski avtocesti.