Proizvajalec gradbenega materiala Salonit Anhovo, ki je v večinski lasti avstrijske družbe Wietersdorfer Alpacem, prevzema ime svojega lastnika. Delničarji so na petkovi skupščini soglašali, da se bo družba po novem imenovala Alpacem Cement Slovenija. Beseda Slovenija bo v naziv dodana, če bodo pridobili dovoljenje vlade. »Že več let smo razmišljali o zamenjavi blagovne znamke, sedaj pa smo ocenili, da je pravi trenutek za to,« je dejal predsednik uprave Tomaž Vuk. Trend v industriji cementa je, da se znamke povezujejo v večje celote, ki za kupce pomenijo dodatno varnost in več možnosti, da bodo kos tudi novim izzivom razogljičenja, je dodal. Vuk je še spomnil, da Salonit Anhovo sodi pod okrilje skupine Alpacem, njegova trenutna firma pa da ne predstavlja več dejavnosti, ki jo dejansko opravlja. Krovna blagovna znamka Alpacem se sicer znotraj skupine Salonit že uporablja. Poleg družbe Wietersdorfer Alpacem je lastnica Salonita še italijanska družba Buzzi Unicem s 25-odstotnim lastniškim deležem. Preostalih 0,48 odstotka delnic imajo v lasti mali delničarji. Delničarji so se na skupščini seznanili tudi s poslovanjem v letu 2022 in sklenili, da se od 43,3 milijona evrov bilančnega dobička po stanju na 31. december 2022 za izplačilo dividend nameni 10 milijonov evrov. Dividenda na delnico znaša 11,35 evra bruto. Podelili so tudi razrešnico članom uprave in nadzornega sveta. sta

Priporočamo