Novi vozni redi so že vneseni v iskalnike na spletu, potnike pa pozivajo k potrpežljivosti in jim svetujejo, da se pred vožnjo seznanijo z morebitnimi spremembami voznega reda. Poleg voznega reda po novem iskalnik pokaže tudi sestavo vlakov.
»Ljudem želimo omogočiti takšno mobilnost v glavno mesto in iz njega, da se promet ne bo prelil na ceste. Vsem, ki se dnevno vozijo v Ljubljano, želimo omogočiti pot ob približno podobnem času kot doslej. Seveda bo ponudba nekoliko manjša. Vendar bomo skušali okrepiti vlake, voziti z večjimi kapacitetami, da se bodo lahko tudi med gradnjo prepeljali vsi potniki,« je povedala direktorica potniškega prometa Slovenskih železnic Darja Kocjan.
Tako bo največ sprememb na odseku Ljubljana–Zidani Most, kjer bo med delavniki vozilo enajst vlakov manj, a bo skupno še vedno vozilo 76 vlakov. Nekateri vlaki, ki vozijo do Litije, bodo imeli podaljšano linijo do Zidanega Mosta. Zagotovljen bo enourni takt med Ljubljano in Dobovo, vsi regionalni vlaki pa bodo imeli postanek v Litiji. Jutranji vlaki bodo vozili združeni po dva para iz Maribora in Dobove, ki se bosta združila na Zidanem mostu in potem skupaj nadaljevala pot do Ljubljane. Dodatni par vlakov bo uveden tudi na odseku Divača–Ljubljana. Za nekatere vlake med Brezovico in Ljubljano pa bo organiziran nadomestni prevoz.
Začasna perona
V času trajanja del bo na glavni železniški postaji Ljubljana zmanjšana propustnost, vzpostavili pa bodo dva nadomestna tira. Na vzhodni strani bo začasni peron pri parkirišču Železniške postaje Ljubljana, na zahodni strani pa pri nadvozu nad Dunajsko cesto, kjer bo končna oziroma začetna postaja treh parov vlakov, ki vozijo do oziroma iz Kamnika. Progi med Ljubljano in Jesenicami oziroma Kamnikom bosta potekali preko začasnega perona, a brez večjih sprememb voznega reda.