- Top iz rubrike
- Zadnje objavljeno
- Preberite tudi
-
-
Oddaja Trenja: Pahorjevo imenovanje Rupla vzbudilo vprašanja, kdo bo vodil zunanjo politiko
-
Pahorjev kompromis: Rupel bo njegov posebni odposlanec za zunanje zadeve
-
Predsednik Türk: Rupla ne bom potrdil za veleposlanika, ker mu ne zaupam
-
Veleposlaniški spor se nadaljuje: Rupel in Trekman razmišljata o tožbi države
-
- Zgodbe
- Izpostavljene teme
- VIDEO
- Oglas
Si Dimitrij Rupel zasluži mesto Pahorjevega svetovalca?
Mu je bila s tem popravljena krivica?
Menite, da je dovolj sposoben za takšno opravilo?
Ima predsednik republike prav? Nima?
Povejte svoje mnenje!
-
-
Dimitrij Rupel: "Slovenija je bila boga socialistična republika"
-
Pahor o imenovanju veleposlanikov: ni skrito, da imava s predsednikom o tem različna mnenja
-
Medijska vojna? Oblast iz ozadja? Objavljanje materialov je nekaj neverjetnega, pravi Dimitrij Rupel
-
Primopredaja: Dimitrij Rupel bo Samuelu Žbogarju povedal nekaj skrivnosti
-
Dnevnik.si




























stanislavko četrtek, 27.11.2008 ob 09:00
To ni nič drugega kot čista zajebancija in provokacija presednika napram Ruplu !
dolhermitja četrtek, 27.11.2008 ob 11:26
Zdravo "stanislavko"!
Sedaj mi pa ti brez strankarske obremenjenosti, čisto na osnovi zakona in "politične higiene" Ruplovega delovanja v zadnjih dvanajstih letih povej, ali bi ga potrdil ali ne. Pa brez izvijanja in filozofiranja. In, če bi ga, mi prosim razloži, na osnovi česa - pravtako na kratko, da bom vedel.
Hvala in lep pozdrav,
Mitja
jagababa četrtek, 27.11.2008 ob 16:27
mitja, rupel je bil ca 10 let slovenski zunanji minister, bil je na čelu OVSE, bil je tako rekoč evropski zunanji minister, ko je slovenija predsedovala EU. človek je skratka 'mala pratka' slovenske, evropske in tudi svetovne mednarodne politike. ima izkušnje, ki so dragocene za našo državo. pahor je ravna pametno in modro, da je dal ruplu mesto, da se lahko sam okorišča z njegovimi bogatimi izkušnjami in osebnimi poznanstvi. mitja, ne mi zamerit, ampak mislim, da ga türk tu močno lomi. lahko, da je nekaterim trdorokcem, revašistom in kaj vem kaj še njegovo 'dosledno' stališče do rupla kot notranjega sovražnika všeč, toda mislim to je to že močno passe...
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 14:25
Jagababa. se strinjam s teboj: Vse kar se upre neomadeževanemu je greh. V tem primeri je to Türk. Pahor je pokleknil pred Janšo in to je v redu. Iz tega sledi nauk, ne upiraj se neomadeževanemu, ker bo sam postal omadeževan. Glede zaslug Rupetine: zajabal je piranski zaliv. V tistih časih, ko bi ser morali zmeniti s Hrvati o piranskem zalivu se je gospod trupar sprehajhal med Brusljem, Londonom , Washingtonom ter lobiral za izključitev tedanjega ostanka Jugoslavije za izključizev iz OZN. Ko so Jugoslovani dobili brco v rit, se je truplo hvalil, da je to nasjvečji uspeh slovenske zunanje politike. Malo mar mu je bilo za P. zaliv saj ni bil v nobenih stikih s Hrvati, ki jih je celoi imenoval ( seveda ne pozna zgodovine) za Bizantince. Velik uspeh ni kaj reči: Rezultat. Damo Piranski zaliv za izklujčitev Jugoslavije iz OZN. Genialno! Če bi še rad izvedel za kakšen ugoden izid jih imam še nekaj v spominu! Predvsem mu moram priznati osamosvojhiteljstvo! Ha, ha ha
tomazh ponedeljek, 01.12.2008 ob 17:35
Jaz bi ga poslal za veleposlanika zaradi njegovega spoštovanja države in njenih odlikovanj. On bi lahko, namesto da je odlikovanja vrnil v plastični vrečki skupaj z Bavčarjem Predsedniku države, te prodal na boljšjem sejmu in kaj zaslužil za Meto, ki ni v službi. Pa povejte. če ni to visoka moralna drža za veleposlanika.
sperans ace torek, 02.12.2008 ob 13:39
Volili smo Boruta, izvolili pa Borata !
Wagnerr četrtek, 27.11.2008 ob 09:01
Dimitriju se prav gotovo godi krivica, ker ni proglašen za dosmrtnega zunanjenega ministra ali veleposlanka. Vsekakor bi bil potreben zakon o zaščiti in privilegijih zanj.
srfac četrtek, 27.11.2008 ob 10:03
Wagnerr napaka. mislim, da bi moral biti dimsi zunanji minister ali veleposlanik tudi posthumno. njegove zasluge za tvoje toplo domovanje v tej mlaki med karavankami in gorjanci so pac prevelike, da bi se jih lahko poplacalo za casa enega zivljenja. zakon bo premalo. bo treba zapisati v temeljno listino RS.
sequel četrtek, 27.11.2008 ob 10:24
jaz vem, kaj bi si zaslužil - ampak ne bom povedal, ker vem, da bi me cenzurirali ! ... ;-)
Janez1234 četrtek, 27.11.2008 ob 10:42
Rupel trpi za tem, da je pomemben. Moj odgovor je kratek: NE, NI PRIMEREN ZA VELEPOSLANIKA. Je naredil preveč škode v vseh teh letih. Pika.
balrog četrtek, 27.11.2008 ob 10:47
Moje mnenje je, da bi se z morebitnim imenovanjem Dimitrija Rupla za veleposlanika (kjer koli ne le na Dunaju) zgodila KRIVICA vsem tistim kandidatom, ki izpolnjujejo pogoje iz zakona o zunanjih zadevah, vlada pa jih ne bo predlagala, ker nimajo podpore tovarišije, zbrane okrog Janeza Janše in Zbora za republiko (Jambrek, Jerovšek&Co.).
Drugače pa že vprašanje je napačno zastavljeno, ali si Dimitrij Rupel zasluži veleposlaniško mesto. Prav v tem je ključ problema - v domnevnih Ruplovih zaslugah, ki naj bi mu dale vstopnico za zasedbo kateregakoli delovnega mesta v državni upravi ali katere koli druge funkcije. Zasluge so bile namreč moto fevdalnega sistema ter sistema, ki je zaznamoval jugoslovansko politiko, demokratična ureditev pa vsaj v izhodišču temelji na enakopravnosti vseh ne glede na zasluge.
Odločati bi morala strokovnost, profesionalnost, znanje, izkušnje, ne pa "zasluge". Zato je poteza predsednika države tako pomembna, ker je prekinil s prakso, ko se je kadriralo ljudi na podlagi nekih famoznih "zaslug", ki naj bi izvirale iz osamosvojitve države, in ne na podlagi njihovih dejanskih sposobnosti, znanja, izkušenj, profesionalnih kvalifikacij.
Zato še enkrat sistem, ki vzpostavlja kadrovanje in ureditev na podlagi "zaslug", je daleč od demokratične ureditve, saj že v osnovi deli ljudi na bolj in manj zaslužne ter vzpostavlja neko ločevanja na podlagi nekih privilegijev, ki naj bi jih imela določena kasta osamosvojiteljev, za katero pravila, zakoni in ustava naj ne bi veljala. Hvala bogu, da imamo v Sloveniji na čelu države politike, ki želi takšnemu "zaslužkarstvu" in Ruplovanju narediti konec.
S prav zadnjimi ravnanji in zgrešenim ter koleričnim odzivom na predsednikovo neizbiro je Rupel dokazal, da ni sposoben za takšno opravilo, saj v bistvu ne razume osnovnega delovanja diplomatskega poklica. Iz tega tudi izvira po mojem mnenju predsednikova trditev o pomanjkanju zaupanja v Rupla, ne pa iz kakšnih osebnih zamer med predsednikom države in nekdanjim zunanjim ministrom, ki naj bi predsednika vodile pri nepotrditvi Rupla.
Renton četrtek, 27.11.2008 ob 11:24
Naj gre v pokoj, naj končno malo počiva, mi si pa tudi lahko oddahnemo in ga ne gledamo več. Zdaj ma čas, pa lahko končno naredi sprehod po avstrijski koroški, pa pri zamejcih v Italiji. Mogoče bo celo zvedel, kdo sta Samo in Boris Pahor, pa kdo je Rudi Vouk.. Če želja po poljubljanju rok in ostalih delov telesa ostane prisotna kot pogojni refleks, pa naj to počne privatno še naprej.
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 14:53
jejhata: Vprašal bi te kdaj je pa Rupel delal, da bi se moral spočiti? Jaz bi ga poslal v kamnolom, kjer bi dan na dan tuc, tuc kamen! Upokojil bi ga šele takrat, ko bi izkopal ceh hrib!
jejhata četrtek, 27.11.2008 ob 11:43
Predlagam, da na Dunaj namesto Rupla pošljemo neko luštno žival, recimo psa, iz večih razlogov.
Tedajci bojo namreč vsi slišali za SLO, to bo revolucija v mednarodnih odnosih, društva za zaščito živali bojo blazno prosperirala, stroški vzdrževanja so bistveno cenejši, bo pa tudi ugajal slovenski manjšini.
Živaloljubci vseh dežel, združimo se!
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 14:55
In ti boš govoril, da si živaloljubec, ko žališ psa z Ruplom!
kdorica četrtek, 27.11.2008 ob 11:47
Če s pomočjo odvetnika dokazuje, kako se mu godi krivica.Resnično vredno razmisleka, siser pa so Slovenci onkraj meja povedali svoje mnenje.
balrog četrtek, 27.11.2008 ob 11:55
jejhata: "pes" bo ugajal slovenski manjšini ?! Po mojem mnenju precej neroden in neustrezen poskus sarkazma, ki je prej cinična šovinistična opazka iz svobodnjaške zakladnice "modrih misli" o slovenski manjšini. Ne bi se je sramoval niti pokojni Haider. Opažam pa, da Slovenci na Koroškem, kolikor jih je še ostalo, niso le trn v peti tamkajšnji avstrijski nacionalistični večinski politiki, ampak očitno moteči faktor tudi za marsikaterega politika na Slovenskem - in, bodi paradoks še večji, prav za politike, ki se ponavidi najbolj trkajo po prsih s svojim Slovenstvom ter stranke, ki imajo v svojem imenu pridevnik slovenski. Nadvse zanimivo.
jejhata četrtek, 27.11.2008 ob 12:02
balrog, sprosti se, zadihaj, premisli o kontekstu in ne opletaj s šovinizmom
balrog četrtek, 27.11.2008 ob 12:41
Sem zelo sproščen, je pa res da ne morem dihati s polnimi pljuči, ker me matra nek rahlo tečen prehlad. A pustimo to. Bolj premišljujem o kontekstu zadeve, bolj ne razumem, kaj si sploh želel povedati.
Zato me vseeno zanima konkreten kontekst, ker "šale" oziroma "dovtipa" ne razumem, pa če se še tako trudim.
Oziroma ga razumem v tem smislu:
- Rupel pa je že bil kerlc in narejen iz pravega testa in je znal stopiti po robu manjšini, zato naj vlada raje pošlje in predsednik potrdi za veleposlanika poslušnega psa, ki bo edini znal ugajati tej zahtevni manjšini ? Se motim ?
boksim četrtek, 27.11.2008 ob 12:35
Slovenija je v svoji kratki zgodovini prvič dobila predsednika ki nekaj ve je mož besede ,vreden zaupanja in spoštovanja.Bravo gospod Danilo ! Dokazilo da slovenski politiki nso Rupli,Kučani,Pahorji,manipulanti in podleži.
perkins četrtek, 27.11.2008 ob 12:46
sicer pa on ni politik, je bolj diplomat . In mu ni treba ugajati nobeni opciji. Bravo druže predsedniče, voli te deda. In jest tut.
Lina četrtek, 27.11.2008 ob 13:12
Enkrat sem že rekla, pa naj ponovim: V čem pa je sploh problem za Rupla? Vse pogoje ima za penzijo, pa naj se upokoji in pusti, da se prično uveljavljati mlajši in ustreznejši, saj jih ni tako malo. Za njegovo (ne)delo bo tako ali tako imel tako dobro penzijo, da bi si lahko vse prste polizal. Malo realnosti in pogleda vase, gospod Rupel. Da vas ne zasovražimo do kraja.
jejhata četrtek, 27.11.2008 ob 13:46
balrog, poanta je v tem da so vsem psi všeč, tako manjšinam, na nek način tudi kitajcem ki jih dajo v lonec
preveč se trudiš
balrog četrtek, 27.11.2008 ob 13:49
Torej hočeš reči, da je bila tvoja poanta v bistvu krneki. Pa reci tako, da je bila šala neokusna in v bistvu voda na Ruplov mlinček, in mirna Bosna.
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 15:00
Balrog, oprosti ampak tudi jaz ne vidim, da je jejhata žalil Korošce. Po moje ( sem že napisal) je žalil psa ker ga je primerjal z Ruplom
ps četrtek, 27.11.2008 ob 13:57
Mi lahko prosim kdo našteje pet objektivnih strokovnih napak, ki naj bi jih storil Rupel?
Odgovori v stilu banane predsednika me žal ne prepričajo.
balrog četrtek, 27.11.2008 ob 17:54
- izsiljen podpis Vilenske izjave
- protestni noti finski vladi zaradi grdega poročanja tamkajšnjih medijev o Ruplovem takratnem gospodarju Janši
- afera z ameriško depešo, ko je Rupel brez pooblastil ukazal brskanje po osebnih korespondencah zaposlenih
- afera, ko je Ruplova Marjetica za zasebne nakupe uporabljala službeno vozilo
- poslabšanje položaja manjšin v Avstriji in Italiji, neurejeni odnosi s Hrvaško, ki so v bistvu pod Ruplom še bolj eskalirali
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 17:56
Pa kaj še nisi pojedel banan. Ubogi revež! Če te drži kakcat pojdi srat v Demokracijo ali Reporter. Tukaj pri nas se argumentira in ne kakca!
jejhata četrtek, 27.11.2008 ob 14:24
ma ja, rupel je moj idol
mirna bosna
07bine četrtek, 27.11.2008 ob 14:25
izvoli : www.mladina.si/dnevnik/26-11-2008-rupel_si_je_sodbo_spisal_sam/
če pa ti je tako všeč, ga kar sam vzami za veleposlanika, marjetica pa ti bo pometala
ps četrtek, 27.11.2008 ob 14:32
Je mogoče v tistem članku kakšna objektivna strokovna napaka? žal je ne najdem
To da je Turk zaviral osamosvajanje Slovenije je pa itak znano - nebi sedaj o tem..
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 15:07
Ps. Večina, ne samo ti uporabljate formulo osamosvajanja. Trdim, da ta formula za Slovenijo ne drži. Pravilna formula je: od gospodarjak gospodarju. Trdim, da se RS ni osamosvojila. Imela je zgodovinsko priliko, ki jo je zelo hitro zapravila. Svojemu sinu sem že povedal, da se bo njihova generacija borila za osamosvojitev in bojo preklinjali nasšo generacijo za slepost! ne verjameš? Samo oglej si kako današnja generacija kritizira osamosvojitelje (Korošec, kasneje komunisti). Zgodovina se ponavlaja. Sedaj verjameš?
kluklu četrtek, 27.11.2008 ob 14:31
Ne zasluži si! V naši politiki bi potrebovali vsaj 2 mandata tehnične nepolitične vladavine, da bi se očistili vseh teh političnih botrov in pijavk. V parlametu pa se naj merijo milseci vseh barv. Rupel pa naj že neha s to gonjo. On je v denacionalizaciji dobil veliko in torej lahko mirno gre v pokoj in tam razmišlja kje je pozabil svojo hrbtenico.
karavan četrtek, 27.11.2008 ob 15:42
Pahor nori pahor je Rupla pred pol ure dal za svojega zunanjega odposlanca, kar mi pride prvo na misel je, da ima tud pahor nek velik puter na glavi in ga Rupel drzi za grlo, oz da so vsi skupaj povezani z amerikanci, orozjem procenti in PATRIO
tajkun četrtek, 27.11.2008 ob 17:44
Pod 1- si ne zasluži
2-nevem zakaj,bolj se meni
3-dokazal je že ,da je nesposoben,zato smo tudi z vsemi skregani
4-seveda ima prav
5-če je po mnenju Pahorja prejšnja vlada bila tako dobra res ne vem zakaj ni ostala..
Imam občutek da ljudstvo ne zna volit,zato bi ga bilo potrebno zamenjat.
Betina četrtek, 27.11.2008 ob 18:40
Absolutno nobenega mesta več v nobeni službi.
Se je preveč povampiril.
Sicer pa si ga je sedaj Pahor vzel, da mu bo nos brisal (se opravičujem izrazu, vendar res ne vem, kaj naj bi tam delal).
Pahor, kot nekdanji evropski poslanec si ne bi smel privoščiti take nevednosti, in si zato omisli svetovalca za zunanje zadeve (da si mora pomagati z Ruplom).
Če bo sam vodili zunajo politiko, potem ne potrebuje Žbogarja.
Če pa Žbogarju zaupa, potem pa ne potrebuje svetovalca (Rupla) za zunanje zadeve, ker jih bo vodil Žbogar.
dvevko četrtek, 27.11.2008 ob 18:46
Seveda si zasluži,evo ti spoobnosti,odlike ipd.No pa če ŠE pogledate ta konjski KSIHT,ki je mislim najlepši v deželi tej Slovenski mali,ne sodi drugam kot v koruzo za STAŠILO.Mislim da usterza vsem pogojem,tudi predsednikTirk bi ga poslal takoj tja.Tu ni potreba po vključevanju odvetnikov,je stvar popolmnoma na ogled,kot kaže slika.Kaj imata pa Tirk in Rupsi,naj se spoprimeta na javno, na Prešernovem trgu,kdo je LEPŠI.
Mislim da Tirk tukaj nima ŠANS,zato naj pošlje Rupsija v Konjušnico na Dunaj,nemudoma,saj takih lepotcev Dunaj nima.Pa tudi ima najlepšo Marjetico na slovenskem,ko bosta lahko zaplesala na Maskenballu na cesarskem Dunaju.Tudi to nekaj šteje.Sicer ga je pa baje že Pahor vzel pod svojo perutničko in ga rešil Tirkove konjušnice.Škoda vzel mu je odlično mesto,za katerega je Rupsi kot rojen.
DanKP petek, 28.11.2008 ob 10:15
Rupel gotovo ima zasluge, da je Slovenija to kar je. V dobrem in slabem. Vendar je star. Ne glede na politično pripadnost (vsakokratno) pa ima dober spomin in mnogo kontaktov. Za sevtovalca je primeren. Za delo (v fizičnem smislu) diplomata pa ne več. Kot ga vidim, mu ne bi škodil test na starostno pozabljivost, tresavico ipd.
pravi igor petek, 28.11.2008 ob 15:14
DanKP: Veš, da je mnogo resnice v tvojem komentarju. Saj eden, ki ne reagira refleksno!
piloto petek, 28.11.2008 ob 18:47
Pahorju se je skisalo od obsedenosti biti všečen vsem (še Janši je lezel v rit) in to ga bo stalo naslednjih volitev, samo da se pojavi figura, sposobna preboja na levici.
2008bojan sobota, 29.11.2008 ob 12:12
Ej moj Pahor, pri prvi preizkusnji si nastavil rit, jaz sem te pa volil !! Skoda
belko sobota, 29.11.2008 ob 12:14
Rupel si zasluži le, da ga prisilno upokojimo ter trajno umaknemo iz politike. Z njim pa vse druge "osamosvojitelje", ker si domišljajo da so mali bogovi. Amen
enigma sobota, 29.11.2008 ob 15:03
Zakaj zdaj jokate, sami smo krivi ker smo volili primorca, za katere se ve, da se obračajo po vetru. Škoda, da je Janša podlegel kapitalu in da mu je bil denar in bogatstvo na prvem mestu, drugače barbika sigurno ne bi bila izvoljena, to je bilo samo nujno zlo. Druga velika napaka, ki jo je zagrešil Janša pa je bila ta, da ima v svoji stranki grimsa, ker tako antipatičnega in zagrenjenega človeka še nisem videl.
karavan sobota, 29.11.2008 ob 15:28
Kakšnega vražjega aduta ima RUPEL poleg znamenite beležnice še v žepu?
SKB dokumenti?
Patrija podkupnine?
Pogodbo s hudičem?
Je na kocki kaj hujšega, kot je politični in moralni ugled vseh skupaj?
Kdo je v resnici gospodar naše države, komu vsi skupaj služijo?
Kaj je lahko takega, da je Borut kot zombi zastavi svojo moralno in politično ceno,
da Golobič zmomlja nekaj mlačnega svojemu članstvu in tvega totalen razpad zaupanja v ZARES
da Kresalova, nova in čista, dvigne roke in nič ne reče?
Da še Erjavec brez komentarja pobegne in kamera ujame le njegov komolec, ki izgine za vogalom?
1Modrec sobota, 29.11.2008 ob 15:28
Si Dimitrij Rupel zasluži mesto Pahorjevega svetovalca?
Takšna mesta si ne moreš zaslužiti, zanje moraš biti dovolj sposoben. In tu je Rupel popolnoma neustrezen, tudi če odmislimo, da je prej služil nasprotni strani, i je zgubila na volitvah - zakja potem sploh volitve, če postavljamo na čelo iste?
Mu je bila s tem popravljena krivica?
Kakšna krivica. Bi moral itak odgovorajati, ker je prekršil vsa nenapisana pravila političlnega bontona, ko je hotel kar sebe imenovati za veleposlanika.
Menite, da je dovolj sposoben za takšno opravilo?
Ne, ne in stokrat ne. Vsaj pri njem imamo dovolj dokazov. V preteklih letih polno cmokljanja, napačnih odločitev in skoraj nobenih rezultatov.
Ima predsednik republike prav? Nima?
Turk ima tu zagotovo prav. Nasplošno kot politik daleč prekaša sposobnosti Rupla še posebej pa Pahorja.
Povejte svoje mnenje!
Boga SD, ki ima na čelu takega butca, kot je Pahor. Se ga morajo hitro losat drugače bomo na izgubi prav vsi. Tip ne obvlada in razume ama nič.
Bosanac sobota, 29.11.2008 ob 18:20
Kratko in jedernato:
odgovor Na vrašanje št.1 NE
odgovor na vprašanje št.2 NE
odgovor na vprašanje št.3 NE
odgovor na vprašanje št.4 DA, DA,DA in še enkrat DA
braag nedelja, 30.11.2008 ob 12:19
Rupel ima veliko izkušenj, to drži. Ampak imajo jih tudi drugi. Ne morem verjeti, da slovenska zunanja politika ne bi mogla preživeti brez njegovega "svetovanja". Imel je več kot dovolj časa pokazati, kaj zmore - v dobrem in slabem pomenu. Je pač človek za vse vlade, ki se bo priklonil vsaki opciji, samo da ostane pri koritu. In tu je po mojem mnenju glavni problem: Pahor je na volitvah zmagal, ker je obljubljal spremembe, Rupel pa (skupaj z Janšo) pooseblja tisto, česar so se volivci želeli znebiti in kar je pripomoglo k zmagi "levih". Sprejeti takšnega človeka za svetovalca je, milo rečeno, moralno sporno in pomeni zavajanje volivcev. Nekatere trditve, da je Pahor s tem pokazal, da "ima jajca" in da na ta način išče "konsenz" v zunanji politiki, so navadno sprenevedanje. Pa še to: zakaj bi kogar koli moralo skrbeti, kaj bo z Ruplom po volitvah? Obnaša se, kot da je MZZ njegvo dvorišče in kot da mu vsa država nekaj dolguje - enako je počel pred štirimi leti, ko je s kregal z LDS-om in prestopil k Janši. Ljudje imajo vsega tega dovolj. Rupel - ne, hvala!
braag nedelja, 30.11.2008 ob 12:24
popravek zadnjega stavka: " ko SE JE SKREGAL ..."
tomazh nedelja, 30.11.2008 ob 19:34
Rupel je vrnil najvišje državno odlikovanje v plastični vrečki. Zato ne zasluži tudi mojega zaupanja. Pahor pa ni najbolj osovražena oseba v Sloveniji, še posebej ne med ženskami. Je pa kritiziran za neumnosti, ki jih počne in na žalost se bojim, da je to šele začetek neumnosti, ki bodo pa še dražje za davkoplačevalce.
Vranjek nedelja, 30.11.2008 ob 19:37
Gospod Golobič ima prav, ko pravi, da ima gospod Pahor suvereno pravico imenovati državne uradnike v svojem kabinetu in da si o tem ne gre beliti glave.Toda ta suverenost in nepomembnost diskusije nižjih održavnih uradnikih kabineta se neha , ko gre za imenovanje povsem političnih ljudi kakršen je g. D. Rupel. Rupel namreč pooseblja tisto politično opcijo in tisti značaj politika, ki so jo ljudje –volivci na zadnjih volitvah zavrnili in mu odločno ter večinsko nasprotovali. Zato predsednik vlade nima politične in tudi ne moralne pravice to osebo pripeljati zaradi nekih svojih interesov in izpolnjevanja obljub ,skozi stranska vrata in proti volji volivcev nazaj v politiko.To imenovanje na funkcijo “osebnega predsednikovega zunanjega ministra” pa je še posebej vprašljivo.Daje namreč misliti na nadaljevanje Ruplove neplodne in ostro kritizirane zunanjepolitične dejavnosti,kritizirane s strani vseh strank koalicije in tudi Pahorjeve stranke.Veliko je tistih volivcev, ki niso volili SD zaradi pripadnosti tej stranki ,niti za to ker bi hoteli videti Pahorja na čelu vlade,volili so proti Janševi opciji, ki pa jo sedaj Pahor vrača skozi stranska vrata.Zato je povsem razumljivo, da so funkcionarji SDS edini , ki zraven pilotiranega Slivnika podpirajo to odloćitev.
Vsem, ki spremljamo zunanjo politiko Slovenije je povsem jasno, da odločitev predsednika vlade Pahorja o imenovanju Rupela za posebnega odposlanca predsednika vlade , ne obeta nič dobrega.
Odločitev predsednika vlade namreč vsiljuje misel, da bomo imeli tistega pravega zunanjega ministra kar pri predsedniku vlade,formalnega pa na ministrstvu za zunanje zadeve. Vsakemu, ki pozna posebno občutljive odnose ,ki so zaradi narave dela nekaka posebnost vseh zunanjih ministrstev ,je lahko hitro jasno,da to pač ne more biti prispevek kvaliteti dela na tem občutljivem državnem področju.To še posebno ne, če imamo opravka s kontraverznim, neverodostojnim, nepredvidljivim ,servilnim in v političnih stališčih povsem labilnim človekom , ki je za dosego osebnih interesov pripravljen poteptati svoja polit. prepričanja, zamenjati politične stranke in tudi prijatelje.Če k temu dodamo še dejstvo, da je predsednik Republike Slovenije G. Türk zavrnil imenovanje Rupela za ambasadorja med drugim tudi za to, ker ni zaupanja vreden človek, potem je Pahorjeva poteza ne samo nerazumljiva ampak tudi sila problematična. Ker pa imam Pahorja za razumnega in v zadnjem času tudi precej premišljenega politika, se postavlja vprašanje, motiva tega imenovanja ,ki tako Pahorju in njegovi koaliciji kot slovenski zunanji politiki in torej tudi Sloveniji ne more prinesti nič dobrega.
Pri iskanju motivov za to Pahorjevo imenovanje Rupela lahko ugotovimo,da si je g. Rupel že zagotovil dovolj sredstev za upokojitev , zraven tega pa še ima vedno delovno mesto na fakulteti.Tudi predavanja takim ljudem so dobro plačana.Torej Rupelov socialni problem ni mogel biti motiv za to imenovanje. Kje torej je?Ali se je Pahor ustrašil tožbe, ki jo je Rupel napovedal proti državi, ki ga je debelo plačevala skoraj 20 let?Malo verjetno.Zate se nujno vsiljuje razlaga, da se Pahor boji, da ne bo dobil potrebnega strokovnega zunanjepolitičnega suporta in dobrega zunanjepolitičnega svetovanja pri izvoljenem zunanjem ministeru g. Žbogarju in njegovem ministrstvu.Morda se boji, da G.Žbogar in MZZ ne bi uspešno opravili potrebnih zunanje političnih misij v korist Slovenije in zato je imenoval posebnega” izkušenega “odposlanca pri predsedniku vlade?
Prav na to navaja pojasnilo Pahorja, ki ga zagotovo ni slučajno navedel,namreč, da ima Rupel veliko telefonskih številk pomembnih ljudi v svetu ,ki lahko pomagajo Sloveniji in in da gre za človeka, ki je na noge postavil slovensko diplomacijo.
Če to Pahor resno misli, se zastavljajo kup novih vprašanj: zakaj teh telefon. štev. nima ministrstvo za zunanje zadeve?Si je Rupel torej prilastil nekaj, kar bi moralo biti na MZZ!?Ali Pahor ne ve, da so temelji slovenski diplomaciji bilo postavljeni mnogo prej, v času od pariške mirovne konference do osimskih sporazumov, v času ,ko so slovenski diplomati odločilno prispevali vrnitvi ogromnega dela slovenskega ozemlja matični domovini in ureditvi odnosov z državami v katerih živi slovenska manjšina.Tudi po osamosvojitvi so slov. Diplomacijo bolj kot Rupel gradili slovenski diplomati iz bivše Jugoslavije kot n.pr.Nace Golob,Marko Kosin,Janez Drnovšek,Ivo Vajgel,…..
Nihče tudi ne bi imel nič proti, če bi Pahor imenoval na ta položaj nekoga, ki bi n. pr. s pomočjo tajne diplomacije pripeljal odnose s sosednjo Hrvatsko do točke, ko bi bilo možno podpisati dogovor o ureditvi meje in spornih vprašanj v korist in zadovoljstvo obeh držav. Vemo pa, da tega Rupel ni sposoben narediti. Za sosednjo Hrvatsko in njene politične akterje in diplomatske sogovornike je namreč , sodeč po njihovih javnih izjavah, povsem neverodostojen diplomat.
Ali obstojajo še drugi motivi za tako Pahorjevo odločitve ? Ali bi morda morali raziskovati v smeri plačila za kako politično uslugo, ki jo je Pahor dolžan Rupelu? Če, kakšna je, da Pahor postavi za Rupela na kocko svoj ugled , ugled stranke in dobre odnose v koaliciji in predsednikom Türkom? Za odgovor bi morda morali iti brskati celo v čas, ko sta Pahor in Rupel šla v politiko z točno določenim namenom?Torej v obdobje pred osamosvojitvijo Slovenije
Če je kaj na tem bo pokazal čas.
Čas pa bo tudi na dolgi rok pokazal(ne)upravičenost tega imenovanja.
Že sedaj pa se lahko zaključi,da je Pahorjeva odločitev v zvezi z Ruplom politično zgrešena, da za tako odločitev nima podpore in da bo izgubil veliko politične podpore med volivci in mislim, da tudi v svoji stranki.Upam si trditi ,da Pahor ne bi dobil volitev, če bi to svojo namero obelodanil pred volitvami.
Ni dvoma, da ima gospod Pahor obilo talenta za dobrega politika.Toda ta njegova odločitev kaže to, da mu manjka talenta za dobrega državnika kar bi pač predsednik vlade moral biti. In prav ta deficit je pokopal veliko odličnih politikov, ki se niso obnesli na tistih pozicijah s katerih se vodi državo.Zato menim, da se bo moral izogibati takim politično nepremišljenim solo akcijam ,da bi nadaljeval pot iz dobrega politika v dobrega državnika za dobrobit cele Slovenije in njenih ljudi.V nasprotnem se bo pokazalo , da so imeli prav tisti, ki so menili da Pahor ni format politika, ki bi bil dober predsednik vlade in da ga je na čelo stranke pač pripeljala srečna okoliščina političnih razmer v Sloveniji in predvsem nasprotovanje vladanju SDS in Janše , nikakor pa ne njegova politična in državniška modrost .To tem bolj, ker je prišel na čelo vlade iz t.im. levice, čeprav se sam nikoli ni opredelil kot politik slovenske levice.Take Pahorjeve poteze pa kažejo, da ni dovolj trden in premočrten na strani tistega interesa, ki je avtentičen za socialno bazo, ki podpira in voli leve stranke in ki je na volitvah zahtevala spremembe ,ki jih je obljubljan ta isti Pahor..
Zato je Pahorjevo zavzemanje za Rupelov položaj v diplomaciji skregano z težnjami ljudi in tudi politično jasnovidnostjo, ki bi jo moral imeti predsednika vlade.Pahor bi o svojih kadrovskih odločitvah moral bolj razmisliti.Še posebno , ko gre za ljudi , ki so skregani tako z demokracijo kot z interesi lastnega naroda, ki so odmaknjeni od slovenskih ljudi in njihovih problemov.Ko gre za politike, ki se obnašajo arogantno,birokratsko in bahaško in ki vselej v ospredje postavljajo svoje egoistične interese. V slovenski javnosti vse to pooseblja g. Rupel.Zato Pahorjeva odločitev po mojem mnenju tudi ne more koristiti nujni politični homogenosti vladajoče koalicije ,še manj pa slovenskim social demokratom ,torej stranki, ki bi naj sodila v krog evropskih socialdemokratskih in socialističnih strank-torej tiste evropske politike, ki naj bo alternativa imperialnemu in lakomnemu kapitalizmu, ki je pripeljal svet v težko krizo.
petka nedelja, 30.11.2008 ob 20:15
Se strinjam
Diaprel13 nedelja, 30.11.2008 ob 22:20
Analitično dognan komentar, spoštovani Vranjek. Zlasti mi je všeč vsebina zadnjega odstavka.
tomazh ponedeljek, 01.12.2008 ob 17:44
Če bi on postavil na noge slovensko diplomacijo, bi še danes ne vedeli kaj je in kako se piše depeše.On o diplomaciji ni imel osnovnega znanja, ki ga obvlada vsak pripravnik v MZZ.
jup nedelja, 30.11.2008 ob 23:55
Pozabljate glavni faktor -USA
dolencek ponedeljek, 01.12.2008 ob 06:45
veliko vas res pojma nima, kaj je v resnici sploh pocel nas Rupelcek..
prvo kot prvo nima nic izkusenj!! kdor 10 let ponavlja tisto kar mu je nekdo pokazal, si ne nabira izkusnje ampak porablja cas brezveze, in ravno to je Rupel pocel...
seveda je v Sloveniji zal prevec ozkoglednih ljudi, ki ocitno res verjamejo da je Rupel naredil nekaj dobrega za Slovenijo, zal se motijo in to mocno..
Vse kar je dobrega naredil je to da je zmagal v stevilu napak, ki jih je povzrocil v zadnjih 10 mogoce celo 15 letih. Brez njega bi Slovenija imela vec prijateljev in boljsa sodelovanja v tujini.
dolencek ponedeljek, 01.12.2008 ob 06:47
Pahor ti si ga pa res usral, si dobil moj glas, vendar zadnjic!
Miha48 ponedeljek, 01.12.2008 ob 06:54
Ali je res Slovenija imela zadnjih 11 let zunanjega ministra, ki mu ni popolnoma nič za zaupati?
Vranjek torek, 02.12.2008 ob 13:40
Res je. Žal se to da empirično dokazati.
alfa ponedeljek, 01.12.2008 ob 08:12
Zdaj se že vidi da naši levičarji nimajo nobenega programa. Glavno je odstavljanje vaših in imenovanje naših. Program pa je vračanje na staro. Pravzaprav pa niti od tajkunskih medijev zmanipulirani ljudje ne vedo kaj bi radi. Zaenkrat kaže da so si izvolili poslabšanje gospodarskega in socialnega položaja seveda zaradi globalne krize.
Zdraha ponedeljek, 01.12.2008 ob 08:21
Mislim, da spet iz muhe delamo slona, dajmo času čas. Spet se obnašamo histerično kot kakšne kure v kokošnjaku.
jagababa ponedeljek, 01.12.2008 ob 12:17
zdraha, a še nisi opazil tega, da gremo iz 'kampanje v kampanjo'. vedno se najde neka tema, ki naj vzbudi srd in gnev trpečih državljanov, ki potem množično izražajo svoj jad in bol... pa mi ne sodimo v EU, še v 21. stoletje ne sodimo. mi sodimo v čas srbskih epov o bitki na kosovem polju... travma nekaterih, ki je nastala s padcem najboljšega od vseh sistemov, je očitno neizbrisna... žal sodi mednje, večji del vrha države... pahor, ki se je te travme osvobodil, pa je preprosto kot marsovec med svojimi...
tomazh ponedeljek, 01.12.2008 ob 17:47
Če bi bil Pahor dober politik, potem ne bi vlekel takih potez, ki pozornost javnosti in politike preusmerjajo od bistvenih vprašanj države. Tu si je dal šus v koleno, kot je rekel Jelinčič.
janezekdolenjski torek, 02.12.2008 ob 07:04
Po drugi strani pa tako Rupel ne bo deležen poslanske odškodnine in Pahor ga bo imel pod kontrolo... Morda ni vse tako črno kot se zdi...
amsel torek, 02.12.2008 ob 14:20
sperans ace je napisal v torek, 02.12.2008 ob 13:39 "Volili smo Boruta, izvolili pa Borata !", sam pa dodajam:
"Volili smo Boruta, dobili pa Bruta!"
jane torek, 02.12.2008 ob 15:10
Kakšen zaplet neki?
Stara vlada ni imela nobene pravice tik pred odhodom predlagati novih veleploslanikov. To je res hinavsko od njih.
Prav dam Turku. Razlika je le v tem da jas nebi nobenega potrdil in konec.
Kar se pa rupla tiče? Ma nimam besed. Takšnega človeka ki je kot kameleon ne bi nikoli hotel imeti ob sebi. Kam je gledu Pahar mi sploh ni jasno.
Tiste telefonske cifre si pa Rupl kr nej zatakne nekam ( v rupo).
dvevko četrtek, 04.12.2008 ob 09:46
Rupsi jasno in glasno pove in to je OK.Zdaj ko je padel v godljo,nemilost pri večina Slovencih,ga vsi napadajood spred in odzad,odspodaj in odzgoraj.Vendar Rupsi je kot SLON,debelokožec,ne jebe seljakov- ništa.KOt vsak politik se briga predvem za lastno RT,potem šele pridena vrsto raja,da ji ponudi in izda nove zakone,kako naj se vede,plačuje,uboga itd.
icko četrtek, 04.12.2008 ob 16:13
Kdor dvomi v Ruplove zsluge mu predlagam branje Mladinamita v zadnji Mladini in sicer zgodbo o človeku, ke se je od sramu pogreznil v blato!
Slovan Maksim četrtek, 11.12.2008 ob 23:15
Pozdravljeni, tudi tisti pri SD Trebnje!
Pritisk na MP Boruta Pahorja, zaradi imenovanja bivsega ZM Dmitrija Rupla za svetovalca za zunanjo politiko (ZP), ni upravicen. Se manj pa je upravicena zahteva za njegov odstop. Ja kam bi pa svet prispel, ce bi volilci za vsako najmanjso potezo izvoljenega politika zahtevali njegov ali njen 'takojsen' odstop, se preden je imel ali imela kakrsnakoli priliko za afirmacijo?!
Imenovanje D.Rupla za svetovalca je bila pametna poteza, predvsem zaradi sledecih razlogov:
1. D. Rupel je bil veliko let ZM RS in je poznan dalec naokrog. Dejstvo, da je RS vec skodoval, kot koristil, pravkar navedenega dejstva ne spremeni. MP Pahor pa ga lahko zlahka 'drzi na vajetih', da ne bo znova natolceval nesmiselne predloge okrog po svetu in nesmiselno zadolzeval RS z raznoraznimi nesmilselnimi obvezami, kot je sedanja avantura v Afganistanu.
2. Ceprav je MP Pahor izredno izobrazen, izredno inteligenten in tudi precej dobro obvescen clovek, pa on v zunnaji politiki (ZP) nima zelo veliko izkusenj, in zato on zeli in poskusa pri njegovih ZP odlocitvah upostevati, ali vsaj prisluhniti, mnenju D. Rupla, predvsem zaradi njegovih izkusenj in obsirnega znanja. To je lahko samo dobro, ne slabo, saj MP Pahor ni obvezan odlocati o ZP popolnoma v skladu z mnenji D. Rupla, lahko pa pri svojih odlocitvah uposteva mnenje D. Rupla, zaradi pravkar navedenih razlogov. To je vse.
Predlagam, da se pritisk na MP Pahorja v zvezi z zadevo D. Rupla cimprej neha, da bo lahko neoviran zacel odlocati o ZP zadevah, kakor tudi o stevilnih notranjepoliticnih problemih, ki so na vsak nacin pred njim, to vsi dobro vemo, ali ni tako?!
Lep pozdrav vsem sonarodnjakom in sonarodnjakinjam, in velikos rece v 2009. Slovan Maksim