Bojan Cankar, študent ekonomije: "Gazele so nagrade za najboljša in najbolj rastoča podjetja v slovenskih pokrajinah. Podjetja, ki zaposlujejo več in več ljudi. To so podjetja, ki so našla neko prednost pred drugimi podjetji. Spomnim se, da je bil med njimi Tuš in pa Mimovrste.com. Dober podjetnik mora poznati trg, na katerem deluje, zelo pomembno je, da je naklonjen tveganju, saj je pri poslu vedno možen neuspeh. Imeti mora visoke cilje in biti željan uspeha. In imeti mora nekaj, česar drugi podjetniki nimajo. Sam si želim postati podjetnik, vendar sedaj še nimam prave ideje, s katero bi lahko začel uspešno konkurirati na trgu. Tudi davčno okolje je v Sloveniji še ni tako naklonjeno malim podjetjem, kot bi lahko bilo. Počasi se bo davčna politika izenačila s politiko drugih držav Evropske unije in takrat bo zagotovo boljše."
Miha Marijan, študent ekonomije: "Sem v prvem letniku in še spoznavam vode ekonomije, tako da ne vem, kaj so gazele in tudi nobene ne poznam. Sicer se mi zdi zdaj najbolj pomembno diplomirati, nato pa razmišljati o lastnem podjetju. Če me bo zanimalo, se bom odločil zanj, saj inovativne ideje lahko izkoristiš in je tudi lažje ustanoviti podjetje. Poskusiš lahko že z majhnim kapitalom, vprašanje pa je, kako se znajdeš in koliko poznaš sistem. Mislim, da je med mladimi veliko podjetnikov, pa tudi konkurence je dovolj, tako da težko pridobiš potencialne stranke oziroma se jim predstaviš."
Artur Debelí, študent ekonomije: "Vsak dan spremljam dnevnik.si in Poslovni Dnevnik ter se tako osredotočam na bolj aktualne zgodbe. Vsako leto tudi pogledam, kdo je bil izbran za gazelo leta. O podjetništvu pa menim, da se je treba najprej zaposliti v nekem podjetju in si pridobiti izkušnje, nato, čez kakih pet let, pa iti na svoje. Sam bi se usmeril v nepremičnine. Mislim, da je podjetništva med mladimi premalo, saj nimajo možnosti za uspeh. Za to je gotovo odgovoren tudi tiranski davčni sistem, za kar krivim javno upravo, ki je preveč pogolten aparat. Če bi imeli ljudi, ki bi to nadzorovali, bi bilo bolje, a se na to področje ne osredotoča nihče, saj je preveč ovir. No, tisti, ki imajo dobro idejo in jo znajo uresničiti, po mojem mnenju ne potrebujejo posebne pomoči, tistim, ki je sami ne znajo uresničiti, pa univerzitetni inkubator gotovo ne škodi."
Kristjan Čič, absolvent podjetništva: "Gazela je hitro rastoče podjetje, ki v krajšem časovnem obdobju poveča celoten obseg poslovanja. Poznam starejše gazele, kot so Pipistrel, Tuš-telekom in Goltes. Odličen podjetnik mora biti odziven in mora obvladovati dogajanja okrog sebe. Razmišljati mora napredno. Biti mora pogumen in ob enem zelo previden. Takšen podjetnik je bojevnik. Tudi sam že močno razmišljam o svojem podjetju, predvsem zato, ker podjetništvo ponuja izziv in svobodo. Izbral bi dejavnost, ki mi je osebno blizu in jo poznam. To se mi zdi zelo pomembno. Zadeve pa bi se lotil tako, da bi se združil s skupino ljudi, ki imajo enako usmerjen pogled. Uspeh je slajši, če ga lahko deliš, pot do njega pa mnogo zabavnejša. Menim, da država podjetništvo spodbuja. V začetku pomaga podjetnikom in jih podpira, vendar pa v nadaljevanju s svojo davčno politiko otežuje njihov razvoj in njihovo rast, kar pa mogoče v prihodnji gospodarski strukturi ne bo edini cilj podjetij in podjetništva.
Je pa podjetništva med mladimi dovolj. Bili so primorani znajti se in poiskati nove poti, kajti časi, ko si po končani fakulteti dobil dobro službo, so mimo. Mislim, da so vzeli ravno tisto, kar so pridobili na fakulteti in to ponudili trgu po konkurenčnih cenah. Fakulteta namreč le ponudi neko izhodišče, ki ti omogoča, da si lahko začneš nabirati nujno potrebne izkušnje. Seveda tudi brez prirojene žilice ne gre.