Bugatti Rimac s podjetjem Rimac Technology sestavlja holdinško družbo Rimac Group, katere ustanovitelj je Mate Rimac. V skupini so na mesto glavnega izvršnega direktorja skupine Rimac minuli mesec imenovali Antonyja Sheriffa, Rimac pa je postal predsednik uprave Rimac Group. Obenem je tudi glavni izvršni direktor podjetij Bugatti Rimac in Rimac Tehnology.
Uspeh Porschejevega prevzema ni zagotovljen
Porsche se za prevzem podjetja Bugatti Rimac zanima zaradi slabega vodenja poslovnih procesov v podjetju in slabe prodaje Rimčevega paradnega električnega hiperavtomobila Nevera.
Doslej so v podjetju prodali približno 50 never, kar je bistveno manj od načrtovanih 150. Mate Rimac je na začetku maja sporočil tudi, da razmišlja o uporabi motorjev z notranjim izgorevanjem, ker da kupci visokozmogljivih avtomobilov niso naklonjeni električnim avtomobilom.
Čeprav pri Porscheju novic o prevzemu niso želeli komentirati, je Rimac izjavil, da potekajo pogovori o morebitni transakciji. Izpostavil je še, da uspeh Porschejevega prevzema ni zagotovljen in da obstajajo tudi drugi interesenti.
Nemški avtomobilski velikan v poslovnih težavah
S Porschejevim prevzemom bi se morali strinjati tudi drugi delničarji v Rimac Group, ki ima v lasti 55-odstotni delež Bugatti Rimca. Med njimi so Hyundai, Goldman Sachs, SoftBank in Invest Industrial.
Glavni lastnik Porscheja je koncern Volkswagen. Nemški avtomobilski velikan se je zaradi trenutnih zahtevnih razmer v evropski avtomobilski panogi, pritiska kitajske konkurence na področju električnih avtomobilov in prepočasnega prilagajanja na spremembe na avtomobilskem trgu znašel v poslovnih težavah, vodstvo pa je napovedalo poslovno prestrukturiranje in spremembe v poslovnem modelu.