To jih postavlja v odličen položaj za nadaljnji razvoj in uspeh. Nove poslovne priložnosti lahko podjetja v podravsko-pomurski regiji zaradi obmejne lege poiščejo tudi v sosednjih državah. Pri iskanju potencialnih strank in za hitrejšo preobrazbo le-teh v donosne kupce jim je v pomoč največja podatkovna zbirka za trženje in prodajo na svetu – sodobna rešitev D&B Hoovers.
Zdravi temelji podravsko-pomurskih gazel
Finalisti izbora Gazela v podravsko-pomurski regiji po analizi družbe Dun & Bradstreet predstavljajo 3,54 odstotka sredstev, 2,92 odstotka kapitala in 5,16 odstotka skupnih prihodkov finalistov regijskih izborov Gazela. Podatki kažejo obetavno sliko podjetij, ki kljub nekoliko nižjim kazalnikom v primerjavi s povprečjem finalistov regijskih izborov Gazela izkazujejo izjemen potencial za rast in razvoj. Najprej velja poudariti stabilnost podravsko-pomurskih gazel, ki s 57 odstotki prekašajo povprečje slovenskega gospodarstva (50 odstotkov), kar kaže na njihovo trdnost in zanesljivost tudi v zahtevnejših gospodarskih razmerah. Prav tako so finalisti podravsko-pomurskega izbora uspešni pri obvladovanju dolgov, saj je njihov delež dolgov v financiranju 35,47 odstotka, kar je za 11 odstotkov nižje od povprečja gospodarstva (44,62 odstotka). To pomeni, da se uspešno financirajo iz lastnih prihodkov, kar jim omogoča večjo fleksibilnost in manjšo odvisnost od dolgov. Dodana vrednost na zaposlenega je pri finalistih podravsko-pomurske regije z vrednostjo 44.398 evrov nižja od povprečja finalistov regijskih izborov Gazela (87.295 evrov) in gospodarstva (60.645 evrov), prav tako so njihovi celotni prihodki na zaposlenega nižji za skoraj 100 tisoč v primerjavi s povprečjem finalistov regijskih izborov Gazela (261.126 evrov) in povprečjem v gospodarstvu (267.397 evrov).
Osvajanje globalnih trgov z modernimi prodajnimi pristopi
Vse več podjetij išče poslovne priložnosti v tujini. Slovenski trg je namreč precej majhen, zato je rast podjetja na domačem trgu že v osnovi omejena. Ob vstopu na nove trge pa se vselej pojavijo novi izzivi, saj je vsak trg nekoliko specifičen. Z ažurnimi globalnimi analitičnimi podatki in lokalnimi uvidi družba Dun & Bradstreet pomaga podjetjem pri osvajanju mednarodnih trgov. Rešitev D&B Hoovers ponuja podatke o podjetjih iz več kot 190 držav, kar podjetjem omogoča iskanje kupcev na novih trgih in boljše razumevanje globalnega poslovnega okolja. Kar 40 odstotkov zaposlenih v trženju po ugotovitvah družbe Dun & Bradstreet ocenjuje, da njihove prodajne ekipe ne razpolagajo z ustreznimi podatki o strankah, ki bi jim omogočili uspešno komunikacijo s potencialnimi kupci. Poleg tega je konkurenca na tujih trgih še večja kot doma. S pravim »timingom« in ustreznim targetiranjem potencialnih kupcev bodo slovenska podjetja izstopala in prepričala kupce tudi zunaj meja Slovenije.
Ujemite stranke pred konkurenco in pospešite rast
Večja verjetnost za nakup je pri strankah, ki se že zanimajo za določen izdelek ali storitev. In takšne stranke želijo prodajniki »ujeti«, preden izberejo konkurenco. Ko potencialne stranke raziskujejo določene teme, ki so povezane z določenimi izdelki ali storitvami, jih lahko v pametni rešitvi D&B Hoovers podjetja identificirajo in hitreje dobijo celovito sliko o vedenju in zanimanjih potencialnih kupcev. S tem so njihovi prodajniki že korak pred konkurenco, saj jih lahko prvi nagovorijo in jim ponudijo točno to, kar potrebujejo. Z zoženjem prodajnega lijaka na najbolj relevantne »leade« bodo potencialne stranke po vsem svetu hitreje postale donosni kupci. Več kupcev bo pomenilo več prihodkov, kar bo slovenskim podjetjem omogočilo širitev in vlaganje v nove priložnosti za rast.
Damir Simonović je analitik v družbi Dun & Bradstreet.