Finalisti regijskega izbora Gazela v osrednjeslovenski regiji po analizi družbe Dun & Bradstreet predstavljajo 15,85 odstotka sredstev, 10,30 odstotka kapitala in 13,26 odstotka prihodkov v primerjavi z regijskimi finalisti izborov Gazela. Kljub visokemu deležu so celotni prihodki na zaposlenega za skoraj 5000 evrov nižji od regijskih finalistov izborov Gazela in za skoraj 11.000 evrov nižji od povprečja gospodarstva. Regijski finalisti osrednjeslovenske regije po uspešnosti poslovanja najbolj izstopajo pri kazalniku dodana vrednost na zaposlenega – ta znaša 63.087 evrov, kar je 2500 evrov nad gospodarskim povprečjem. Čisti poslovni izid na zaposlenega je pri regijskih finalistih osrednjeslovenske regije v finančnem letu 2023 znašal 8562 evrov, kar je opazno nižje od povprečja v gospodarstvu (12.227 evrov) in tudi od povprečja regijskih finalistov izborov Gazela (26.702 evra). Podjetja, ki so se uvrstila med finaliste osrednjeslovenske regije na izboru Gazela, imajo v povprečju tudi večji delež dolgov (52,54 odstotka), kar kaže na manj stabilno finančno strukturo v primerjavi s finalisti drugih regij in povprečjem gospodarstva. Njihova splošna stabilnost je s 45 odstotki za pet odstotkov nižja od povprečja gospodarstva in za 24 odstotkov od povprečja regijskih finalistov izborov Gazela.

Regijski finalisti osrednjeslovenske regije po uspešnosti poslovanja najbolj izstopajo pri kazalniku dodana vrednost na zaposlenega – ta znaša 63.087 evrov, kar je 2500 evrov nad povprečjem gospodarstva.

 

Čas je denar – pravi trenutek je ključen za prodajo

Trendi se hitro spreminjajo, a nekaj ostaja nespremenjeno: cilj vsakega podjetja je rast. V današnjem vse bolj digitaliziranem poslovnem okolju so kakovostni in ažurni podatki ključnega pomena za prepoznavanje priložnosti za rast. Prodajnim in marketinškim ekipam pomagajo ne le razumeti potrebe strank, temveč tudi natančno analizirati njihove vedenjske vzorce, preference in nakupne navade. Tako lahko prilagodijo svoje strategije hitro spreminjajočim se trendom in ponudijo personalizirane rešitve glede na pričakovanja in želje strank. Kupci so namreč drugačni, kot so bili v preteklosti – namesto veleplakatov ob cestah zdaj spremljajo oglase na družbenih omrežjih in kar 85 odstotkov jih išče informacije na spletu, preden navežejo stik s podjetjem (Gartner). Pravzaprav je 57 odstotkov nakupnih odločitev sprejetih, še preden stranka sploh naveže stik s ponudnikom (CEB), 67 odstotkov nakupnih poti pa je opravljenih digitalno (SiriusDecisions). Zato je ključno, da prodajne ekipe prepoznajo trenutek, ko je kupec pripravljen na nakup, kar omogoča učinkovitejše navezovanje stikov in sklepanje poslov.

Finančni podatki

Infografika Dnevnik

Hitreje prepoznajte kupce z modernimi prodajnimi pristopi

Globalni izzivi, hitre spremembe vedenjskih vzorcev potrošnikov in vse večja konkurenca zahtevajo, da podjetja nenehno iščejo nove poti za prilagajanje in izogibanje tveganjem. Moderne rešitve, kot je D & B Hoovers, omogočajo dostop do najobsežnejših podatkovnih baz, ki podjetjem pomagajo bolje razumeti trg in potencialne stranke. V D & B Hoovers so zbrani podatki za več kot 300 milijonov svetovnih podjetij iz 190 držav, s čimer lahko pridobite celovito sliko o tržnih priložnostih in najboljših potencialnih strankah glede na njihovo finančno uspešnost. Vaša prodaja bo tako hitrejša in bolj ciljno usmerjena, kar bo pripomoglo k večjemu uspehu in rasti podjetja. Nova funkcija znotraj D & B Hoovers, Visitor Intelligence, vam pomaga razumeti, kdo obiskuje vašo spletno stran, kakšne interese ima in kako pogosto se zanima za določene izdelke ali storitve iz vaše prodajne ponudbe. Z uporabo sodobnih rešitev, ki jih poganjajo podatki in umetna inteligenca, poiščite potencialne stranke, ko so pripravljene na nakup, in jih hitreje preobrazite v zadovoljne kupce. 

 

Priporočamo