V Mercatorju, največjem trgovcu v Sloveniji, so prihodke od prodaje lani povečali za štiri odstotke, na 1,31 milijarde evrov. S temeljno dejavnostjo, trgovino na drobno, je bilo lani doseženih okoli 80 odstotkov vseh prihodkov od prodaje.

Stroški poslovanja družbe so se lani zvišali za dobrih 8,2 odstotka oziroma 30,5 milijona, na 403,3 milijona evrov. K tej rasti so največ, 14,2 milijona evrov, prispevali višji stroški dela, sledijo stroški električne energije, ki so se okrepili na 12,1 milijona evrov. Denarni tok iz poslovanja (EBITDA), eden od ključnih kazalnikov poslovanja podjetij, ki kaže, koliko sredstev podjetjem ostane za vračilo posojil, naložbe in izplačilo dobičkov lastnikom, je lani upadel za skoraj polovico in je znašal 43,5 milijona evrov. Če izključimo enkratne poslovne dogodke lani in predlani, pa se je lani EBITDA znižal za skoraj tretjino, na 45,1 milijona evrov. Prejšnje leto je Mercator končal globoko v rdečih številkah – izguba je obsegala kar 47,84 milijona evrov. Predlani je družba ustvarila 12,24 milijona evrov čistega dobička.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo