Potem ko je Evropska unija uvedla carine za avtomobile kitajskih proizvajalcev, ti že iščejo možnosti, kako se jim izogniti. Tudi s proizvodnjo ali sestavljanjem avtomobilov v evropskih tovarnah. Med temi je še posebej aktivna graška Magna, ki se sooča s pomanjkanjem naročil evropskih avtomobilskih proizvajalcev, iztekom dosedanjih pogodb in solastniškim ter proizvodnim fiaskom z bankrotiranim Fiskerjem.
Vodstvo Magne z Rolandom Prettnerjem na čelu je tako nedavno obiskalo več kitajskih proizvajalcev, medtem ko naj bi po pisanju avstrijskega časnika Kleine Zeitung menedžerji Guangzhou Automobile Group (GAC) obiskali graško Magno. GAC je eden največjih proizvajalcev na Kitajskem in je tudi poslovni partner japonskih Honde in Toyote. Svoje adute so razkrili na pariškem avtomobilskem salonu, tam so nastopili s prvo menedžersko postavo. Feng Šingja, predsednik GAC Group, in Vej Hajgang, predsednik GAC International, sta spregovorila o možnostih nakupa in gradnje nove tovarne, oblikah joint venture in celo o morebitnem prevzemu enega od evropskih avtomobilskih proizvajalcev.