Kot je v nagovoru zbranim gostom v Sokolskem domu dejal Miran Lesjak, odgovorni urednik časnika Dnevnik, je projekt Gazela zagotovo najbolj znana znamka slovenskega podjetništva, gazele pa niso samo najboljše med hitrorastočimi podjetji. »Gazele so družbeno odgovorna podjetja, ki so s svojimi zaposlenimi v socialnem partnerstvu, so inovativna, razvijajo svoje produkte, storitve ali poslovne modele. Rastejo hitro, vendar tudi trajnostno. Med podobnimi projekti v Sloveniji je to pravzaprav edini, ki temelji na regionalnem principu; da podjetje postane zlata gazela, mora najprej postati regionalna gazela v eni od šestih regij, katerih meje se v nekaterih primerih povsem ujemajo z mejami zgodovinskih slovenskih pokrajin in v nekaterih ne.« Zato bomo prihodnje leto izvedli nekaj popravkov na našem zemljevidu gazel, je napovedal in nadaljeval, da so med slovenskimi regijami razvojne razlike, zaradi tega pa je tudi tudi poslovna uspešnost podjetij različna. Tudi s tega vidika bi bilo smiselno, da se državna uprava teritorialno razmeji na pokrajine, kajti če bi jih imeli, kot pravi ustava, bi lažje sprejemali kakovostne razvojne odločitve, stopnja centralizacije države pa bi bila nižja, je navedel. »Časnik Dnevnik je izrazito naklonjen decentralizaciji. Ponosen sem, da so tudi gazele del tega zgleda in tako zasnovane izražajo zaupanje v razvojni potencial slovenskih podjetij.«

Gazele so družbeno odgovorna podjetja, ki so s svojimi zaposlenimi v socialnem partnerstvu, so inovativna, razvijajo svoje produkte, storitve ali poslovne modele. Rastejo hitro, vendar tudi trajnostno.

Miran Lesjak odgovorni urednik časnika Dnevnik

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo