Projekt, kot je opredeljen v izdanem gradbenem dovoljenju, obsega odstranitev zdajšnje štirisedežnice Vitranc 1, na novo pa bi postavili spodnjo obračalno in del zgornje pogonske postaje ter stebre. Pri spodnji postaji bi uredili tudi garažo za kabine. Nova kabinska žičnica bi na vrh proge prepeljala 2700 oseb na uro. Kabinska žičnica bi bila tudi velika pridobitev za poletno sezono.
Naložbo so RTC Žičnice Kranjska Gora pred časom že prijavile na razpis ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, ki je sofinanciralo nadaljnji razvoj in prestrukturiranje večjih slovenskih smučišč v celoletna gorska središča, a ker jim do roka ni uspelo pridobiti gradbenega dovoljenja, so na ministrstvu od pogodbe odstopili.
Skupaj z dodatnimi turističnimi produkti, kot sta adrenalinski park in gorski karting, je bil projekt ocenjen na okoli 12 milijonov evrov. Zastavlja se torej vprašanje, ali bo investitor zamenjavo štirisedežnice z novo kabinsko žičnico zmogel finančno pokriti sam. Iz RTC Žičnice Kranjska Gora so nam na naše vprašanje o začetku gradnje skopo odgovorili, da je gradbeno dovoljenje odobreno za naslednjih pet let. »V tem času se bomo projekt potrudili izvesti,« so dodali.
Sprva so si v Kranjski Gori sicer želeli gondolo, ki bi peljala na vrh Vitranca, a zanjo niso dobili naravovarstvenega soglasja. Zato so tam namesto stare, nedelujoče enosedežnice postavili novo štirisedežnico, za katero pa še čakajo uporabno dovoljenje.