Na Mestni občini Novo mesto opozarjajo, da se dolg države do jugovzhodnega dela Slovenije kopiči že vsaj od leta 2012, ko je bila trasa prvega odseka južnega dela tretje razvojne osi umeščena v državni prostorski načrt. Hkrati opozarjajo, da se zaradi vnovične razveljavitve gradbenega dovoljenja začetek gradnje "še enkrat odmika v nedoločljivo prihodnost, kar je nesprejemljivo".
Opozarjajo, da so naloge pri projektu jasne. "Dars mora kot investitor zagotoviti ustrezno pripravljeno dokumentacijo, ki bo prestala pritožbe, izvršna državna oblast pa ustrezni zakonski okvir za prednostno odločanje in preprečevanje nadaljnjih nerazumnih pritožbenih postopkov ter proaktivno nadaljevanje postopkov na ostalih odsekih južne trase tretje razvojne osi in zahodne novomeške obvoznice," so zapisali. Ob tem opozarjajo, da na ostalih odsekih ni civilnih iniciativ proti, ampak je "jasen enoten konsenz za". "Jugovzhodna Slovenija s svojim izjemnim gospodarstvom, Novo mesto in Bela krajina si to že dolgo zaslužijo," so dodali.
Na ministrstvu pričakovali drugačno odločitev
Na ministrstvu za infrastrukturo so tokrat vendarle pričakovali drugačno rešitev. "Prepričani smo, da bo investitor preučil sodbo in ustrezno postopal, saj gre za strateški državni projekt, pri čemer prebivalci in gospodarstvo te regije upravičeno pričakujejo čimprejšnji začetek gradnje," je povedla državno sekretar Andrej Rajh.