Nezadovoljni kupci, ki so v soboto nakupovali v nedavno razširjenem nakupovalnem centru Supernova na Rudniku oziroma v bližnjem centru E. Leclerc, na družbenih omrežjih poročajo, da so za nakupe porabili bistveno več časa, kot so pričakovali. Kupci, ki so parkirali v tamkajšnji parkirni hiši, so imeli namreč velike težave pri odhodu. Da so se prebili iz parkirne hiše, so nekateri vozniki porabili tudi več kot eno uro. Največ potrpežljivosti je prometna zagata terjala od voznikov, ki so parkirali v višjih nadstropjih, saj se zaradi gneče s parkirnih prostorov sploh nismo mogli vključiti v kolono čakajočih na izhod. Razmere naj bi se izboljšale, ko so promet začeli pomagati usmerjati redarji.

»Že deset let nakupujemo v tem Mercatorju, pa nikoli ni bilo tako. Če se bo takšno stanje nadaljevalo, bomo nakupe opravili drugje ali pa na Rudnik ne bomo več prihajali ob sobotah,« je razmišljal obiskovalec, ki se po nakupe na Rudnik odpravi iz sosednje občine Škofljica. Kot je razvidno iz zapisov na družbenih omrežjih, so posamezniki obupali nad prometno situacijo in se vrnili v nakupovalno središče, nato pa nekoliko pozneje ponovno poskusili srečo. Nezadovoljni obiskovalci razmišljajo, kako bo s prometom v parkirni hiši, ko bodo vrata v dozidani Supernovi odprle tudi Cinemaxxove kinodvorane.

Kaj je bilo krivo za neznosno sobotno gnečo, nam iz skupine Supernova včeraj niso sporočili. Nezadovoljni kupci pa krivijo slabo prometno infrastrukturo. Sodeč po zapisih na družbenih omrežjih twitter in facebook se kupcem zdi nespametno, da je ves promet v parkirni hiši s 1800 parkirnimi prostori vezan na en uvoz in en izvoz. Promet naj bi slabo požiralo tudi krožišče ob parkirni hiši.

Spomnimo, že lanskega marca smo poročali o neznosni gneči ob izhodu iz parkirne hiše, ki je bila takrat zgrajena šele do polovice (voznikom je bilo na voljo okoli 900 parkirnih prostorov). A takrat so se kupci pritoževali, da so potrebovali do pol ure, da so zapustili parkirno hišo. Da je prišlo do takšne prometne gneče, sta bila lani dva vzroka, so takrat pojasnili v skupini Supernova. Prvi je bil močno povečan obisk trgovin v nakupovalnih središčih, ki so bile nekaj časa zaradi ukrepov proti širjenju okužb s koronavirusom zaprte. Drugi razlog pa so bila gradbena dela na uvozni infrastrukturi, ki so bila kmalu zaključena. Takrat so v skupini Supernova dodali, da sta tekoč promet in neoviran prihod oziroma odhod kupcev eni glavnih prioritet. Prometne tokove naj bi natančno spremljali, da bi lahko sprejeli ukrepe, ki bi kupcem zagotovili čim udobnejše nakupovanje.

Priporočamo