Ljubljanski župan Zoran Janković je na zadnji novinarski konferenci napovedal, da se bo Mestna občina Ljubljana v prihodnjih letih lotila več pomembnih cestnih projektov, ki bodo seveda negativno vplivali na promet. »Prihodnja štiri leta bo na cestah gneča. Sem kriv,« je dejal Janković in ponovil, da bo vesel vsakega predloga, kako naj mesto prenavlja ceste, ne da bi jih bilo treba hkrati zapreti.

Poleg prenove ulic na območjih, kjer občina z evropskimi kohezijskimi sredstvi dograjuje fekalno kanalizacijo, je občina nedavno začela prenavljati Ižansko cesto in del Vilharjeve ceste na odseku med Situlo in Železno cesto. Prenova Ižanske ceste naj bi bila po županovi oceni končana v enem letu. Na Vilharjevi cesti mora občina med drugim prestaviti komunalni zbiralnik in urediti komunalno infrastrukturo, na katero se bo priključil poslovni objekt Vilharija, ko bo zgrajen. Družba Corwin, ki je investitorica pri projektu Vilharija, bo prihodnjo sredo postavila temeljni kamen. Gradnja na Vilharjevi cesti naj bi bila končana do konca maja, pravi Janković.

V okolici ljubljanske železniške in avtobusne postaje je pred občino še veliko dela, saj bo morala, ko se bodo direkcija za infrastrukturo, Slovenske železnice in madžarska družba Mendota Invest končno lotile gradnje javnega potniškega centra in zasebnega komercialnega dela, urediti komunalno infrastrukturo tudi na Trgu Osvobodilne fronte, Masarykovi cesti, največji zalogaj pa bo ureditev prometa na območju podvoza pri Orto baru. V občinskem proračunu je gradnja načrtovane komunalne infrastrukture na območju potniškega centra ocenjena na nekaj več kot 50 milijonov evrov.

Občani že več let prosijo za prenovo Linhartove ceste

Predvidoma junija si Janković želi začeti prenovo Linhartove ceste, ki bo postala štiripasovna avenija s površinami za pešce in kolesarje ter drevoredom. Povedal je, da bodo prenovili del Linhartove ceste med Dunajsko cesto in zadnjim križiščem pred krožiščem pri Žalah. Krožišče in ostanek Linhartove bo občina prenavljala skupaj s prenovo Šmartinske ceste. Janković si želi, da bi bil vsaj del prenove na Linhartovi cesti opravljen med poletnimi počitnicami. Občina mora objaviti še javno naročilo, s katerim bo izbrala izvajalca gradbenih del.

V veljavnem občinskem proračunu je odprta postavka za prenovo krajšega odseka Linhartove ceste med Vojkovo in Topniško cesto, v letošnjem letu pa naj bi občina za ta projekt porabila 195.000 evrov. Ni jasno, koliko bo stala prenova skoraj cele Linhartove ceste. Občina je sprva za omenjen krajši odsek ocenila, da bo potrebovala okoli 2,2 milijona evrov, zdaj je ista postavka v proračunu ocenjena na 10,4 milijona, vendar ni jasno, ali so pripravljalci proračuna zgolj pozabili spremeniti opis projekta in torej omenjeni znesek predstavlja oceno vrednosti prenove praktično cele Linhartove ceste.

Občani Magistrat že več let prosijo za prenovo Linhartove ceste, vendar je njen koncesionar za vzdrževanje cest KPL doslej zgolj pokrpal najbolj nujne dele, občina pa je namestila opozorilni znak, da so na cestišču poškodbe. K prenovi vsaj najbolj poškodovanega dela ceste je občino leta 2019 pozival tudi svet četrtne skupnosti Bežigrad. Četrtni svetniki so opozorili, da se prenova Linhartove ceste prelaga iz proračuna v proračun, saj da je bila načrtovana že v proračunu za leto 2008.

Uredili bodo pot ob
Strupijevem nabrežju

Javno naročilo za izbor izvajalca gradnje, ki ga je občina objavila ta teden, kaže, da bo občina še letos uredila nov cestni priključek na Roško cesto za potrebe stanovanjske stavbe Elipsa, ki jo gradi črnogorska družba Čelebić. Poleg cestnega priključka bo izbrani izvajalec moral urediti še komunalno infrastrukturo in sprehajalno pot ob Strupijevem nabrežju, ki bo razsvetljena z javno razsvetljavo. 

Priporočamo