Še ta mesec ob Težki vodi v Novem mestu pričenjajo gradbena dela na trasi večnamenske kolesarske in pešpoti, ki bo čez že nastajajočo brv med Kandijo in Loko povezala Gotno vas, Regrčo vas in Šmihel s starim mestnim jedrom. Gre za pomembno trajnostno povezavo zaledja z mestom, ki se je še posebej veselijo v krajevni skupnosti Šmihel. Dela naj bi končali septembra, gradnjo omenjene brvi čez Krko pa konec leta.

Včeraj so tako novomeški župan Gregor Macedoni in predsednik uprave GP Krk Sanjin Purić ter direktor podjetja CBE Sašo Previšić podpisali 602.000 evrov vredno pogodbo za gradnjo prve faze poti v dolžini 420 metrov. Dela zajemajo preureditev obstoječe lokalne ceste, ki vodi od parkirišča ob Kandijski cesti do Ulice Mirana Jarca in gradnjo novega, 240 metrov dolgega kraka poti, ki se bo od Ulice Mirana Jarca usmeril proti strugi potoka, nato pa bo ob Težki vodi potekal do mostiča na Lebanovi ulici. Ob poti bo zgrajena javna razsvetljava, hkrati se bo rekonstruirala še obstoječa kanalizacija. V drugi fazi ureditve bodo gradnjo nadaljevali do mosta čez Težke vode v Šmihelu in od tam po Mordaxovem sprehajališču. »To je trasa v naravnem okolju, torej večinoma ne poteka po cestah, kar je za meščane še posebej dobrodošlo,« dodaja Macedoni. Celotna pot bo dolga slab kilometer. Za drugo fazo trenutno še pridobivajo eno od zemljišč.

Po besedah predsednika KS Šmihel Štefana Davida bo ureditev nove kolesarske in pešpoti za krajane Šmihela izjemnega pomena, saj na eni strani povezuje Gotno in Regrčo vas, na drugi strani pa bo ena veja tekla proti Drski in druga proti Kandiji ter čez brv čez Krko na Loko naprej v staro mestno jedro. »Že zdaj se naši krajani pogosto sprehajajo ob zelenem pasu ob potoku Težka voda, ko pa bo pot urejena in povezana še naprej z brvjo na Drski, bomo hitro lahko tudi v Bršljinu.«

Po Macedonijevi oceni v celotni kolesarski infrastrukturi v Novem mestu manjka še okoli 20 odstotkov povezav, ki so večinoma že sprojektirane. Tako bo imelo Novo mesto v nekaj letih peš in kolesarske povezave na celotnem območju urbanega naselja, dodaja. Mesto bo tako mogoče obvoziti po deset kilometrov dolgi poti, medtem ko celotno kolesarsko omrežje v mestu šteje okoli 25 kilometrov. 

Priporočamo