Da bi lokalno prebivalstvo ozavestili o uporabi prevoznega sredstva v Kamniku in rabi prostora v mestnem središču, so se julija začele številne predpilotne aktivnosti projekta PopUpUrbanSpaces. V ta namen so parkirišče pred kamniško kavarno Veronika z besedno igro spremenili v PARK(irišče) Veronika. »Opazili smo, da parkirišče pri kavarni Veronika zasedejo predvsem domačini, ki se dobivajo na kavi. Bodisi pri Veroniki bodisi na Glavnem trgu. Tudi njih želimo navaditi, da lahko v mesto pridejo peš ali s kolesom,« je poudaril Goran Završnik, med drugim tudi koordinator kamniške kulture, ki je spomnil na odlično delujoč sistem izposoje koles v Kamniku. Koordinator kamniške kulture je poudaril, da se parkirišče počasi, a vztrajno spreminja v novo kamniško zeleno površino.
Tako vsako soboto prostor pod Malim gradom s čudovito veduto, na katerem je parkirišče za osem avtomobilov, za en dan spremenijo v prizorišče uličnega gledališča in igrišče. »Pri teh akcijah sodelujemo KD Priden možic, Občina Kamnik, Zavod Štajn in Zavod za kulturo Kamnik. Od vključno 6. julija se je na parkirišču oziroma, kot smo ga poimenovali z besedno igro, PARK(irišču) Veronika že zvrstil Ulični festival Ana Desetnica v Kamniku, ki ga organizira KD Pride možic, Festival Kultura pod krošnjo, ki poteka štiri zaporedne sobote v organizaciji Javnega zavoda za kulturo Kamnik, avgusta pa bo PARK(irišče) v znamenju Poletnega festival Kamfest,« je povedal Završnik in dodal, da bo v sodelovanju z zavodom iPOP med festivalom Kamfest potekala tudi anketna akcija, povezana z novonastajajočo kamniško prometno strategijo. Prav tako bo PARK(irišče) Veronika vse dni festivala, od 9. do 13. avgusta, prostor festivalskega dogajanja. Že danes, v torek, bodo na parkirišču začeli postavljati oder. Spomnimo, projekt PopUpUrbanSpaces se je začel marca lani in bo trajal 36 mesecev. Skupni proračun projekta znaša dobra dva milijona evrov, projektni proračun Občine Kamnik pa je slabih 390.000 evrov, od tega bo občina dobrih 311.000 evrov počrpala iz evropskih sredstev.