»Idej imamo veliko, večji izziv se mi zdi, kako te ideje uresničiti,« pravi Blaž Veber, direktor javnega zavoda Turizem Bled, ki je v kraju po nekaj letih znova pripravil turistični forum. Med pripravo analize za obdobje 2018–2025 so v zavodu ugotovili, da so bile določene stvari urejene, določene ne. »Če želimo turizem razvijati v smeri butičnosti v širšem pomenu, si je za to treba vzeti čas. To razmišljanje je treba vpeljati na čisto vse ravni, ne le med turistične delavce,« je razložil Veber. Temeljna usmeritev tako ostaja razvoj turizma v smeri butične destinacije in edinstvenega doživetja predvsem za zahtevnejše goste.

Letos se izteka blejska strategija razvoja turizma, ki je bila oblikovana za obdobje med letoma 2018 in 2025. V javnem zavodu Turizem Bled zato razmišljajo o novi, ki bo usmerjena v daljše, vsaj dvajsetletno obdobje.

Nova turistična strategija

Letos se izteka blejska strategija razvoja turizma, ki je bila zasnovana za obdobje od leta 2018 do 2025. V javnem zavodu Turizem Bled zato razmišljajo o novi, ki bo usmerjena v daljše, vsaj dvajsetletno obdobje.

Na forum so bili povabljeni tako turistični delavci kot zainteresirana javnost, dogodek pa so oblikovali tako, da je goste, ki so sodelovali na posvetih, gostitelj Nejc Šmid vabil v »dnevno sobo«, kjer je pogovore moderirala dr. Ljubica Kneževič Cvelbar z ljubljanske Ekonomske fakultete. Ta je z gosti Klemenom Langusom, direktorjem Turizma Bohinj, Ireno Gajšek, direktorico samostana Mekinje, Žigo Novakom, direktorjem Team building laba, dr. Erikom Logarjem z Geografskega inštituta Antona Melika in dr. Nežo Čebron Lipovec s Fakultete za humanistične študije govorila o partnerstvih, kariernih priložnostih in lokalni identiteti.

Sodelovanje s Piranom

Na forumu so podpisali tudi namero o sodelovanju med občinama Piran in Bled s projektom Sol za smreko. Z Bleda bodo pozimi na Tartinijev trg v Piran pripeljali smreko, piranski solinarji pa bodo na Bled dostavili večjo količino soli, ki bo na voljo obiskovalcem.

Kot je povedal Veber, so se kot predstavniki dveh močnih blagovnih znamk slovenskega turizma že večkrat neformalno srečali ter ugotovili, da imajo veliko skupnih priložnosti in tudi podobnih izzivov. Destinaciji se namreč spoprijemata z visokimi cenami nepremičnin, prometnimi pritiski, pomanjkanjem kadra in strukturo namestitvenih zmogljivosti.

Sara Pfeifer Milčinović iz Turističnega združenja Portorož je dodala, da si bodo z oblikovanjem usklajenih turističnih produktov in doživetij prizadevali za okrepitev prepoznavnosti teh dveh destinacij. Predvsem si želijo povečati obisk pred poletno turistično sezono in po njej. Sodelovanje med Bledom in Piranom bo potekalo tudi na ravni kulture in kulinarike z oblikovanjem usklajenih turističnih produktov in doživetij. 

Priporočamo