Na spletni strani občine se je v zadnjih mesecih zvrstila cela kopica objav prostih delovnih mest v mestni upravi. Za nekatera so razpisi še odprti. Kandidati imajo recimo še do 8. decembra priložnost, da se prijavijo za katero od dveh delovnih mest v odseku za prostorske planske akte oddelka za urejanje prostora in eno v odseku za sodne in upravne postopke v službi za pravne zadeve. Za delovno mesto v odseku za gospodarsko javno infrastrukturo oddelka za gospodarske dejavnosti in promet pa se potencialni kandidati lahko prijavijo do 12. decembra.

Na sekretariatu ljubljanske mestne uprave so povedali, da so v letošnjem letu objavili že 135 razpisov za prosta delovna mesta. V teh številkah so zajeti vsi javni in interni natečaji. Zaradi pomanjkanja interesa oziroma primernih kandidatov za razpisana delovna mesta so morali 29 razpisov ponoviti. Dejali so, da je »prijav glede na pretekla leta malo«. »Vsi zaposlovalci se soočamo z izzivi pri zapolnjevanju prostih delovnih mest; v javnem sektorju je po našem mnenju pri določenih kadrih težava tudi višina plače, ki jim po državni sistemizaciji pripada,« so na sekretariatu odgovorili na vprašanje, kaj so po njihovem mnenju razlogi, da težje dobijo primeren kader.

Letos zaposlili več ljudi kot lani

V mestni upravi je trenutno za nedoločen čas zaposlenih 527 javnih uslužbencev in še 15 uslužbencev za določen čas, so sporočili iz sekretariata mestne uprave. V te številke niso zajeti funkcionarji. Do konca novembra je mestno upravo letos zapustilo 52 zaposlenih, toliko kot lani v vsem letu. »Vzroki oziroma povodi so različni, vsekakor pa so med glavnimi sprejemanje novih izzivov, zamenjava delovnega mesta zaradi bližine doma in podobno,« so pojasnili na občini. So pa vendarle letos imeli več uspeha pri pridobivanju novih sodelavcev kot lani. Če so lani v vsem letu na novo zaposlili 27 oseb, so jih letos do konca novembra 39.

Iz razpisov na občinski spletni strani je razvidno, da so letos največ prostih delovnih mest poskušali zapolniti na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet, mestnem redarstvu in oddelku za urejanje prostora. Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet je zapustilo oziroma še namerava zapustiti pet sodelavcev, vključno z dolgoletnim vodjo Davidom Polutnikom. Ta je z začetkom letošnjega leta postal direktor javnega podjetja Voka Snaga. »Poleg zapolnitve izpraznjenih mest so na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet prepoznali potrebo po kadrovski okrepitvi in razpisali pet dodatnih, novih delovnih mest,« so povedali na sekretariatu mestne uprave. Vzroki za kadrovsko okrepitev so velik obseg projektov, ukrepov in dejavnosti, ki jih izvajajo, zahtevnost nalog, okrepljena pozornost javnosti oziroma številčnejše pobude občanov v zadnjem času. Poleg tega so omenili še zavezanost oddelka zagotavljanju »še višje kakovosti življenja zlasti v luči zavez v naših strateških dokumentih, akcijskih načrtih in mednarodnih projektih ter iniciativah, kot je Misija 100 podnebno nevtralnih in pametnih mest«.

Število odhodov iz mestnega redarstva se po podatkih občine letos ni bistveno spremenilo v primerjavi s preteklimi leti. »Kljub temu pa se soočajo z izzivi pri zapolnjevanju prostih delovnih mest, kar je predvsem posledica terenskih, večizmenskih delovnih pogojev in plačnih razmer; občinski redar začne s 23. plačnim razredom, kar je pod pragom minimalne plače,« so opozorili na sekretariatu. Oddelek za urejanje prostora pa naj bi do novega kadra težje prišel zaradi konjunkture v gradbeništvu, ki zmanjšuje nabor razpoložljivega kadra. O tem je pred časom govoril že župan Zoran Janković, ki je omenil, da zasebna podjetja gradbenim inženirjem lahko ponudijo boljše plačilo kot občina. Glede oddelka za urejanje prostora so z občine sporočili še, da je nekaj zaposlenih odšlo, ker so si zaposlitev našli bliže svojemu stalnemu prebivališču. Eden takšnih je tudi Celjan Miran Gajšek, ki je ljubljanski oddelek za urejanje prostora vodil skoraj dve desetletji, letos sredi leta pa se je zaposlil v upravi mestne občine Celje.

Še vedno ni znano, komu bodo podelili kadrovske štipendije

Mestna občina naj bi v prihodnosti kadrovski primanjkljaj v mestni upravi in nekaterih javnih zavodih oziroma stanovanjskem skladu poskušala reševati tudi s pomočjo kadrovskih štipendij. S tem namenom je mestni svet letos prevetril občinske predpise o štipendijah in na novo opredelil pravila za podelitev kadrovskih štipendij. Dve kadrovski štipendiji so na občini razpisali tudi za potrebe mestne uprave. Rezultati razpisa za kadrovske štipendije še niso znani. Na občini so pojasnili, da postopki preveritve in ocenjevanja vlog še potekajo. Za zdaj vemo le, da se za 26 razpisanih štipendij poteguje 17 kandidatov. »Kandidati bodo o rezultatih razpisa obveščeni z odločbo ali sklepom najkasneje v treh mesecih od prejetja zadnje popolne vloge na razpis,« so zaključili na občini. 

Priporočamo