Na javno naročilo ljubljanske občine za rekonstrukcijo Linhartove ceste na odseku med Dunajsko cesto in Matjaževo ulico se je odzvalo šest gradbenih podjetij. Občina je z njimi opravila dva kroga pogajanj o ceni. Najnižjo ponudbo je na koncu dala družba KPL, ki bi naročena dela opravila za 4,6 milijona evrov brez davka na dodano vrednost. Pogodbe občina s KPL še ni sklenila, a če ne bo pritožb, bi se dela lahko začela letošnjo jesen, trajala pa naj bi osem mesecev.
Rekonstrukcija preostanka Linhartove ceste bo prišla na vrsto prihodnje leto. Občina naj bi postopek za izbor izvajalca za drugi odsek vključno s krožnim križiščem pri Žalah ter priključnimi kraki nanj začela po koncu rekonstrukcije prvega odseka oziroma predvidoma pomladi prihodnje leto.
Čeprav so občani že več let občino prosili, naj prenovi cestišče na Linhartovi, ker je na več mestih že izjemno uničeno, so občinski načrti z Linhartovo v delu javnosti naleteli na neodobravanje, ker naj bi širitev ceste s seboj prinesla tudi več prometa. Občina bo Linhartovo cesto v vsej dolžini namreč rekonstruirala v štiripasovnico. A na občini so kritike zavračali s pojasnilom, da bo po en pas v vsako smer vožnje namenjen mestnim avtobusom. Na občini so poudarili, da prometnih površin za preostali motorni promet ne širijo. Rumeni pasovi pa da bodo prekinjeni le na območju križišč, zato da bodo avtomobili lahko zavijali z Linhartove na priključne ceste in obrnjeno.
S tem projektom se bodo izboljšale površine za pešce in kolesarje vzdolž Linhartove ceste. Kolesarji si lahko obetajo steze, ki bodo široke od 1,75 do 2,6 metra. Toda pri Plavem baru si bodo prisiljeni prostor deliti s pešci, saj so na občini pojasnili, da tam ni dovolj prostora, da bi pešcem in kolesarjem zagotovili ločene površine.
Mnoge Ljubljančane so napovedi o rekonstrukciji Linhartove ceste razjezile predvsem zato, ker bo občina na račun širitve dala posekati 51 visokoraslih dreves. Na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so javnost želeli pomiriti s podatki, da bodo v sklopu projekta zasadili kar 117 novih dreves in več kot 1800 grmovnic. A obeti novega mladega drevoreda zagovornikov ohranitve visokih in krošnjatih starejših dreves doslej niso prepričali.
Vilharjev podhod bo
saniral izvajalec
Že več mesecev gradbena dela potekajo tudi na delu Vilharjeve ceste, kjer občina ureja vodovod in kanalizacijo zaradi gradnje poslovno-trgovskega objekta Vilharija. Tega gradi družba Corwin vzhodno od podhoda pod železniškimi tiri. Med izvajanjem omenjenih del na Vilharjevi cesti se je v bližnjem Vilharjevem podhodu s sten odluščilo več kamnitih plošč. Na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so dejali, da je več plošč odpadlo že pred začetkom gradbenih posegov, ki jih je naročila občina na Vilharjevi cesti, »zato ni mogoče zagotovo trditi, da so vzrok za poškodbe izključno tresljaji kot posledica del na komunalni infrastrukturi«. Ob tem so pojasnili, da je njihov izvajalec postavil zaščitna portala v podhodu, ki bi preprečila, da bi kakšna plošča padla na mimoidočega. Po podatkih občine bo izvajalec po končani gradnji saniral tisti del plošč, ki naj bi odpadle zaradi gradbenih posegov.