Konec junija so družbe CGP, GH Holding, Gorenjska gradbena družba in SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana začele gradnjo drugega dela železniškega nadvoza čez Dunajsko cesto. Prvi del nadvoza je praktično že končan in po njem že vozijo vlaki. Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je zadovoljna, da projekt, ki ga vodi direkcija za infrastrukturo, tako po terminski kot finančni plati poteka po načrtih. Za zdaj direkciji za infrastrukturo ni bilo treba sklepati aneksov o povišanju vrednosti pogodbe niti podaljšanju roka gradnje. »Glavna gradbena dela morajo biti po pogodbi končana v začetku decembra,« je napovedala ministrica.
Gradnjo nadvoza je ministrica označila za enega največjih železniških projektov v tem trenutku. Njegova pogodbena vrednost je 40,6 milijona evrov z davkom na dodano vrednost. Gradnja novega, večjega nadvoza je precej zahteven projekt, saj morajo gradbeni delavci ves čas zagotavljati prevoznost vsaj dela tirov. »Če bi železniško progo v celoti zaprli, bi bil to velik izpad. Tega si nismo mogli privoščiti,« je priznala ministrica. Lani je generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes omenil, da nadvoz čez Dunajsko dnevno prevozi okoli 400 vlakov. Če bi promet v celoti zaprli, bi bil železniški promet v času gradnje izjemno okrnjen, česar pa si Slovenske železnice ne morejo privoščiti.