Policisti se namreč z luksuznim terencem najvišjega cenovnega razreda po naših podatkih niso uspeli prebiti do kraja dogodka na strmem pobočju, čeprav so avto kupili prav za takšne primere. Ob predstavitvi 25 avtomobilov te znamke so prejšnji teden pojasnjevali, da bodo novega terenca potrebovali predvsem takrat, ko z drugimi vozili ne bodo (z)mogli do mesta dogodka. Denimo ob naravnih in gorskih nesrečah ter pri iskanju pogrešanih oseb na območjih, ki z drugimi vozili niso dostopna, če dobesedno povzamemo pojasnilo policije.

Res je, da je šlo pri posredovanju po letalski nesreči za izjemno zahteven teren in da so policisti nov avto dobili le dan prej, res pa je tudi to, da so novega terenca kupili prav za takšne naloge. Zato lahko zdaj toliko bolj verjamemo ocenam nekaterih poznavalcev, da touareg ni pravo "delovno" terensko vozilo in torej policistom ne bo najbolje služilo v podobnih primerih. Gre za "pozerja" med terenci, bi lahko strnili kritike, ki bi bil primernejši za protokolarne dogodke, denimo spremljanje in varovanje pomembnih gostov. Če bi bili malce zlobni, bi lahko zapisali, da bi si morala policija za podobne intervencije očitno kupiti traktorje, s katerimi so se domačini uspešno prebili do kraja letalske nesreče.

Približno milijon evrov, kolikor so jih za nakup novih terencev zdaj namenili iz državnega proračuna, vsako leto za področje prometne varnosti oziroma nadzora prometa (denimo nakupe radarjev in avtomatskih sistemov za nadzor prometa) iz iste malhe prejme tudi policija. Gre za eno najbolj kritičnih področij pri nas, saj na slovenskih cestah v primerjavi z drugimi evropskimi državami umre nesorazmerno veliko ljudi. Če k temu prištejemo še pomanjkanje policistov zaradi "selitve" na schengensko mejo, lahko sklenemo, da bi morali policijski šefi bolje razmisliti vsaj o tem, čemu namenjajo sredstva, ki jih imajo na voljo, če že ne zmorejo zagotoviti denarja za zadostno število policistov in njihovo opremo.