Na naslovnici revije je poleg igralkine fotografije še lastnoročno napisana rojstnodnevna čestitka njenega trenutnega partnerja, režiserja Tima Burtona, ki je naslovno fotografijo tudi posnel. Ravno zaradi romance z Burtonom je Belluccijeva v zadnjem letu ponovno v soju medijskih luči. Pred mesecem dni sta se glamurozno sprehodila po rdeči preprogi beneškega festivala ob premieri filma Beetlejuice Beetlejuice, ki ga je režiral Burton, Monica Bellucci pa v njem igra Dolores, neumrljivo ženo glavnega lika, ki ga igra Michael Keaton. Na beneški rdeči preprogi je blestela v pompozni črni obliki Vivienne Westwood, ki jo je posebej zanjo zasnoval Andreas Kronthaler, izdelovali so jo mesec dni, navdihnil pa ga je prav temačni svet Burtonovih filmov v kombinaciji z intrigantno pojavo Monice Bellucci.
Govorice o njunem razmerju so se začele lani, ko sta v začetku leta skupaj preživela nekaj dni v Madridu. Igralka je o svojem ljubem prvič spregovorila v intervjuju za francosko revijo Elle. Dejala je, da sta se spoznala pred 16 leti na rdeči preprogi v Cannesu, ko je bila ona še poročena s francoskim igralcem Vincentom Casselom, s katerim ima dve hčerki, Burton pa je bil s svojo dolgoletno partnerico igralko Helen Bonham Carter. Ponovno sta se srečala leta 2022 na festivalu Lumière v Lyonu, kjer je prav ona njemu podelila nagrado za življenjsko delo. Očitno je bilo srečanje na odru dovolj, da sta postala par. »Razlog, da sem z njim, je predvsem v tem, da se me dotakne njegova duša,« je dejala o svoji novi ljubezni. Kmalu ji je ponudil vlogo v svojem filmu. »Ko mi je ponudil ključno vlogo v filmu, sem takoj privolila, saj želim z njim poleg ljubezni deliti tudi poslovne izkušnje.« To je sicer počela tudi s svojim bivšim soprogom.
Za vedno Malena
Monica Bellucci je kariero začela kot manekenka. Pri šestnajstih jo je fotografiral očetov prijatelj, ki je imel manekensko agencijo. Kljub temu da se je še šolala, je občasno že delala v Milanu. Kmalu jo je pod svoje okrilje vzela ena največjih manekenskih agencij Elite Model Management. Na začetku manekenske kariere je še vedno sanjala, da bo pravnica, in se vpisala na študij na univerzi v Perugii. Prvo svetovno slavo ji je leta 1988 prinesla naslovnica francoske Elle, ki jo je posnel kultni Oliviero Toscani. Ko je nato postala še glavni obraz oglasa za Dolce & Gabbana, se je prebila med najslavnejše manekenke sveta ter snemala oglase za prestižne modne znamke, kot sta Cartier in Dior. Sanje o pravniškem poklicu je zamenjala s sanjami o igralstvu, saj je že v otroštvu rada gledala klasične italijanske filme. Prvo vlogo je odigrala leta 1990 v italijanski nadaljevanki Vita coi figli. Ko pa je sin ameriškega režiserja Francisa Forda Coppole videl njeno fotografijo v modni reviji in jo priporočil očetu, se je njena kariera preselila še v Ameriko, saj je zaigrala kot ena od nevest v filmu Drakula. A kljub temu da je v filmih igrala vse od Bondovega dekleta (Jutri nikoli ne umre, 1997) do Persephone v dveh nadaljevanjih Matrice, Marije Magdalene v Kristusovem pasijonu Mela Gibsona, Neveste v Na mlečni poti Emirja Kusturice, se je v zgodovino filma za vse čase zapisala kot Malena Scordia iz istoimenskega italijanskega filma.
Čeprav mnoge igralke in manekenke tožijo, da po 40. letu zanje ni več pravih vlog, se zdi, da to za Belluccijevo ne velja. Njena karizma pri 60 letih ni nič manjša kot pri 40. »Seveda malo telovadim in včasih sem na dieti,« je dejala o staranju. »Ampak s tem nisem obsedena, saj nikoli nisem bila res suhljata. Ko si enkrat star 50 ali 60 let, imaš popolnoma druge vrednote in potrebe kot v mladosti. Moja prva skrb so moji otroci, jaz sem šele na drugem mestu. To nam v starosti daje drugačno perspektivo,« je še odgovorila na vprašanje, kaj meni o starosti. Z zadnjo naslovko Vogua je potrdila, da njen čas še ni minil.