Poker letošnjih novosti, po prenovljenem leonu in formentorju ter novem električnem tavascanu, je Cupra zaokrožila z nemara najpomembnejšo – povsem novim 4,52 metra dolgim SUV terramarjem. To ime je resda zloženka besed, ki označujeta zemljo (terra) in morje (mar), a naziv je avto dobil po istoimenskem dvokilometrskem nekdanjem ovalnem dirkališču pri Barceloni, enem prvih na svetu sploh. No, dolge poti do Slovenije vseeno ne bo imel, saj ga proizvajajo v Gyoru na Madžarskem, da si od tega atraktivnega SUV, ki je oblikovno nezgrešljivo Cuprin, tudi pri nas obetajo veliko, pa govori podatek, da nameravajo še letos prodati 30 primerkov, prihodnje leto pa kar okrog 300.
Čeprav sta, kot je za Cuprine avtomobile značilno, v glavni vlogi voznik in njegovo udobje, se bodo v prostornem terramarju dobro počutili tudi potniki, medtem ko je že na začetku precej pisana tudi izbira pogonskih sklopov. Osnovnega predstavlja 1,5-litrski bencinski motor, opremljen z blagohibridno tehnologijo in močjo 150 konjev (110 kW), ki poganja prednji kolesni par, medtem ko dvolitrski bencinski motor premore 204 ali 265 KM (150 ali 195 kW) in poganja vsa štiri kolesa. Tu sta tudi priključna hibrida, ki premoreta 204 ali 272 konjev (150 ali 200 kW) sistemske moči in naj bi zagotavljala blizu 100 kilometrov električnega dosega, menjalnik pa je v vsakem primeru samodejen. Osnovne cene s popusti se začnejo malce pod 40 evrskimi tisočaki.