Za avtomobilske razstave zdaj že več let, še toliko bolj pa po epidemiji covida-19 ugotavljamo, da so v veliki meri ali povsem izgubile svoj nekdanji sijaj, pa tudi pomen. Predstavljanje avtomobilskih novosti je pač zavilo v povsem drugo smer in proizvajalci v želji, da bi bil njihov najnovejši izdelek kar najbolj izpostavljen in se ne bi izgubil v poplavi številnih novosti, svoje najnovejše adute vedno raje predstavljajo na ločenih dogodkih. Na teh so pač vse luči usmerjene le vanje, posledično se o njih več govori, kaže in piše, s tem pa je tudi publiciteta zagotovljena.

Povsem drugače je medtem še naprej s področjem, ki ga poznamo s skupnim imenom karavaning, kamor med drugim uvrščamo tudi prikolice, avtodome ... Čeprav je ljubiteljev tako imenovanih počitniških vozil vedno več in za vse več ljudi uporaba omenjenega predstavlja zanimiv način preživljanja dopusta, gre v primerjavi s trgom osebnih avtomobilov vendarle za neke vrste nišno področje, zato so večji dogodki tako rekoč edini način, da proizvajalci nase opozorijo širšo javnost. Nov dokaz smo dobili ravno v zadnjih dneh, ko je Düsseldorf že tradicionalno gostil največji evropski sejem počitniških vozil, tako imenovani Caravan Salon Düsseldorf 2024. Ta je namreč znova porušil vse rekorde in obiskovalcem ponudil najširšo ponudbo izdelkov in storitev za prosti čas ter potovanja do zdaj – sejemska ponudba je bila namreč predstavljena na rekordnih 250.000 kvadratnih metrih razstavnih površin ter v skupno kar 16 sejemskih halah.

Compact max je prvi Adrijin avtodom, izdelan na Volkswagnovem podvozju. / Foto: Adria Mobil

Compact max je prvi Adrijin avtodom, izdelan na Volkswagnovem podvozju. / Foto: Adria Mobil

Ker bi za predstavitev vseh novosti s tako velikega dogodka potrebovali kakšno posebno izdajo ali katalog, se bomo osredotočili na novosti slovenskega proizvajalca, ki spada v sam evropski vrh in je vse pomembnejši tudi na globalnem trgu, Adrio Mobil. Ta je letos kupcem premierno predstavila eno najbolj celovito prenovljenih prodajnih kolekcij do zdaj, in sicer pod svojima uveljavljenima blagovnima znamkama Adria in Sun Living. »S široko paleto produktnih novosti želimo v Adrii Mobilu nadgraditi svoj položaj na zahtevnem evropskem trgu ter z inovativnimi in kakovostnimi produkti navdušiti tako izkušene uporabnike kot tudi tiste, ki šele vstopajo v svet karavaninga,« je ob tem poudaril generalni direktor Gregor Adler.

Svetovno premiero so tako doživeli Adriini vani twin, ki že dolgo veljajo za ene najbolj iskanih in zaželenih predelanih vanov za kampiranje na trgu. So tudi prva takšna vozila z odprto zasnovanim bivalnim prostorom, strešnim panoramskim oknom in drugimi novostmi, kot je dvodelna kopalnica z vrtljivo steno. Nova generacija twin supreme, twin sports in twin je na voljo na novih različicah baznega vozila fiat ducato in obljublja novo izkušnjo vožnje z najnovejšo izbiro motorjev in menjalnika, pripomočkov za vožnjo ter varnostnih pripomočkov, ob tem pa so predstavili tudi koncept super twin, ki bo v prihodnje predstavljal vrh ponudbe twinov. Na voljo bo prihodnje leto in bo prvi van Adrie Mobil, zasnovan na baznem vozilu mercedes-benz ter bo opcijsko ponujal tudi stalni štirikolesni pogon.

Notranjost vana twin. / Foto: Adria Mobil

Notranjost vana twin. / Foto: Adria Mobil

Eno osrednjih novosti predstavlja tudi prvi Adriin avtodom, izdelan na Volkswagnovem podvozju, novi compact max, ki je med drugim širši od drugih modelov (2,17 metra) in ima novo panoramsko okno, zaradi dvojnih tal pa so vsi bivalni prostori na isti ravni, kar omogoča enostaven prehod skozi vse vozilo. Veliko pozornosti so pri Adrii namenili tudi prenovi avtodomov blagovne znamke Sun Living, saj so temeljito osvežili vso kolekcijo z uporabo novega baznega vozila ford transit, novim dizajnom, novostmi pri izbiri notranje opreme, novimi funkcijami in dodatnimi tlorisi.
Priporočamo