Treba je priznati, da kljub poplavi včasih že prav dolgočasnih in neizvirnih reklam avtorjem uspe tudi s kakšno, ki si jo zapomnimo leta in celo desetletja. Predvsem mislimo na slogane, ki sčasoma postanejo tako ponarodeli, da jih uporabljamo na najrazličnejših področjih. Svet ni eden, svetova sta dva, Nemogoče je mogoče, Slovenija, moja dežela, V sodelovanju z naravo, Najboljši sosed in še mnogi so samo nekateri od najbolj prepoznavnih slovenskih, med katere bi brez težav uvrstili tudi tistega, ki je v povezavi z avtomobilom renault clio v 90. sporočal: Ima vse, kar imajo veliki. Prav tega slogana se spomnimo predvsem takrat, kadar imamo opraviti z manjšim avtomobilom, ki mu v primerjavi s številnimi večjimi ne manjka prav nič. In še zdaleč ni treba, da je to clio – nazadnje smo si ga denimo zamrmrali, ko smo se nekaj dni družili s tekmecem omenjenega avtomobila, hyundaijem i20.

Hyundai i20 / Foto: Matjaž Terzič

Hyundai i20 / Foto: Matjaž Terzič

Govorica številk

Motor in moč:
1-litrski bencinski, 88 kW (120 KM)

 

Menjalnik:
7-stopenjski samodejni

 

Pospešek in hitrost:
11,4 sekunde do 100 km/h, 185 km/h

 

Poraba (tovarna/testna):
5,5/6,2 litra bencina na 100 km

 

Dolžina in prtljažnik:
4,06 metra, 262 litrov

 

Cena: 23.700 €

Korejski adut v razredu majhnih mestnih avtomobilov je pred kratkim doživel manjšo prenovo tretje generacije, razlogov, da smo večkrat pomislili na že omenjeni slogan, pa je bilo pri njem kar nekaj. V prvi vrsti to velja za njegove odlične vozne lastnosti, h katerim je največ pripomogel pogonski sklop s tehnologijo blagega hibrida. Njegov osrednji del je predstavljal litrski turbobencinski motor, premogel je 120 konjev (103 kW) moči, tu pa je bil tudi gladko delujoči 7-stopenjski robotiziran samodejni menjalnik. Če vsemu naštetemu dodamo odlično zvočno izoliranost in suvereno vožnjo tudi pri višjih hitrostih, udoben voznikov sedež in položaj za volanom, ki smo si ga tudi s svojimi 190 centimetrov višine v sicer majhnem avtomobilu nastavili hipoma, pri čemer nismo čutili niti najmanj utesnjenosti, pa presenetljivo veliko prostora v potniški kabini, saj smo imeli dovolj prostora celo na zadnji klopi ... Da, potem je občutek, da smo sedeli v za razred višje pozicioniranem avtomobilu, verjetno že lažje razumljiv.

Hyundai i20 / Foto: Matjaž Terzič

Hyundai i20 / Foto: Matjaž Terzič

Občutek »resnega« avtomobila v hyundaiju i20 voznik dobi tudi zavoljo urejenega delovnega prostora, na čelu s precej velikim osrednjim zaslonom na dotik (po diagonali meri 26 centimetrov) in digitalnimi merilniki za volanom, pohvaliti pa moramo to, da so ohranili številne gumbe, ki olajšajo upravljanje nastavitev. Pa da ne bo vse le »oh in sploh«: za odtenek preveč je bilo morda le trde plastike, ki pa je oblikovana tako, da vse skupaj niti približno ne deluje ceneno, za nič kaj več kot povprečnega ne moremo označiti niti prtljažnega prostora, poraba okrog 6 litrov bencina na 100 kilometrov pa je tudi sprejemljiva – ni ne navdušujoče nizka ne pretirano visoka.

Enako velja tudi za ceno, a je z določenimi popusti ta vseeno korektna, s kakšnim kompromisom pri opremi in pogonu pa je i20 lahko tudi precej ugodnejši. 

Priporočamo