Kaj je bolje kot en nov avtomobil? Dva nova avtomobila! Kaj pa je bolje kot dva nova avtomobila? Trije novi avtomobili! Tako nekako so verjetno razmišljali pri Fordu, ko so se odločali za predstavitev novosti na slovenskem trgu. Namesto treh ločenih dogodkov so tako na enem večjem razkrili vse tri novince v prodajnih salonih, prenovljena športna terenca, manjšo pumo in srednje veliko kugo, ter novo generacijo nesporne športne legende, ki letos praznuje 60. rojstni dan, mustanga.

Slednji je, kot omenjeno, na ceste prvič zapeljal leta 1964, odtlej pa si je ustvaril status enega najbolj kultnih avtomobilov v zgodovini. V vsem času so jih izdelali več kot 10 milijonov, v zadnjih desetih letih gre celo za najbolje prodajan športni avto na svetu, zdaj pa se predstavlja že v podobi sedme generacije, ki se je pri zunanji obliki močno zgledovala prav pri prvi, le da je od nje bistveno bolj masivna, agresivnejša in »mišičasta«.

Tako kot doslej bo na voljo kot tako imenovani fastback in kabriolet, ponuja kar šest voznih načinov, od katerih sta dva namenjena zgolj dirkalni stezi, v notranjosti, ki spominja na reaktivno letalo, pa se bohotita dva velika zaslona. Petlitrski bencinski motor V8 premore 446 konjev (328 kW) moči, asistira mu bodisi 6-stopenjski ročni menjalnik bodisi 10-stopenjski samodejni, v še bolj »strupeni« različici »dark horse« pa je na voljo kar 453 KM (334 kW). Cene novega mustanga se začnejo pri 67.000 evrih.

Ford kuga / Foto: Ford

Ford kuga / Foto: Ford

O prenovi kuge smo že obsežno pisali, zato zgolj ponovimo, da je glavna sprememba močno preoblikovan sprednji del. Novost pri njej je ob tem bolj robustna različica active z malce drugače naravnanim podvozjem in višjo oddaljenostjo od tal, nov pa je tudi velik osrednji zaslon z diagonalo kar 30,5 centimetra. Tega ima tudi prenovljena puma, ki je tako v notranjosti bistveno drugačna, največjo zunanjo oblikovno spremembo je prav tako doživela na prednjem delu, ena njenih glavnih zelo koristnih lastnosti pa še naprej ostaja dodatnih 80 »škatlastih« litrov v dnu prtljažnika, tako imenovani megabox.
Ford puma / Foto: Ford

Ford puma / Foto: Ford

Puma je na voljo s pogonskim sklopom s tehnologijo blagega hibrida, pri kateri predstavlja osnovo litrski turbobencinski motor, in z močjo 125 ali 155 konjev (92 ali 114 kW), kuga pa z 1,5-litrskim bencinskim motorjem s 150 ali 186 KM (110 ali 127 kW), kot polni hibrid s 180 KM (123 kW) in sprednjim pogonom ali s 183 KM (134 kW) in pogonom na vsa kolesa ter kot priključni hibrid s sistemsko močjo 243 KM (178 kW) in električnim dosegom do 69 kilometrov. Najcenejša puma je naprodaj od 21.087 evrov, kuga pa od 24.514 evrov. 
Priporočamo