Pri Volkswagnu so se odločili za zanimivo potezo, ko so izbirali ime za svoj električni kombi. V redu, prvi del, ID, je skupen vsem električnim avtomobilom te znamke, a če so vsi drugi modeli ID nadalje označeni s številko, je kombi z besedo. Buzz. To je namreč zvok, s katerim v angleškem jeziku označijo oglašanje mrčesa, še posebej čebel. Da, na neki način z njo označijo brenčanje. Res je, podoben zvok je mogoče slišati tudi v bližini velikih električnih omaric v večjih stanovanjskih objektih in še kje v povezavi z elektriko, a pri štirikolesnikih je ena glavnih značilnosti električno gnanih prav ta, da so ti izredno tihi. Vsaj pri vožnji ID. buzz ne bo prav nič brenčal.
Po drugi strani ta avtomobil za zvoke, podobne brenčanju, poskrbi domala povsod, kjer se pojavi – predvsem ker ga ljudje v njegovi bližini začnejo nanj kazati s prstom; a v pozitivnem smislu. ID. buzz je pač eden tistih avtomobilov, katerih zunanjost, oblika in pojava izstopajo in zato pač vzbujajo čustva. Tako kot jih je denimo legendarni volkswagen type 2, ki mu je ID. buzz nenazadnje tudi precej podoben oziroma je jasno, da je po njem prevzel osnovne oblikovne poteze. In v katerem so po eni od različic razvojniki prav tako našli navdih za ime – ker je bil marsikomu znan enostavno kot volkswagen bus, naj bi bil buzz izpeljanka iz bus.
Če se da po zunanjosti ID. buzz vedeti, da gre za kombi, je v notranjosti to precej manj očitno. Pa ne, kar zadeva prostor. Tega je zares v izobilju tako spredaj kot v drugi vrsti, da o prtljažniku, katerega prostornina se že v osnovi meri s štirimestno številko, sploh ne izgubljamo besed. Bolj to, da notranjost spominja na običajen osebni avtomobil, da čutiti vse drugo, od položaja za volanom do že omenjene klopi v drugi vrsti. Ta namreč ne ponuja ločenih treh sedežev, medtem ko tretje vrste sploh ni, kar pomeni, da je šlo za vozilo za največ pet potnikov. Voznikovo delovno okolje je medtem enako kot pri drugih električnih avtomobilih znamke Volkswagen – človek pač potrebuje nekaj časa, da se ga navadi. Vse je namreč na dotik, od upravljanja nastavitev na zaslonu do drsnikov na volanskem obroču. Vožnja z ID. buzzom je medtem udobna in prijetno tiha. Električni motor z dobrimi 200 konji je več kot zadostoval, četudi smo bili dodobra natovorjeni, če le nismo pretežno vozili po avtocesti, pa je njegov doseg znašal več kot 350 kilometrov. Le cena … Ne, ta ni nizka, a tako je dandanes pač ocenjena večina (električnih) avtomobilov.