Minevajo tri leta, odkar smo si lahko privrženci agenta 007 ogledali zadnji film o Jamesu Bondu Ni čas za smrt (No time to die), v katerem je naslovno vlogo še zadnjič odigral Daniel Craig. Da je zgodba sploh prišla na filmska platna, ima največ zaslug Ian Fleming, ki je o agentu z veliko začetnico leta 1953 napisal knjigo, pravice do snemanja filmov pa osem let pozneje prodal producentoma Albertu R. Broccoliju in Harryju Saltzmanu. Doslej je v velike čevlje agenta 007 v 25 filmih stopilo šest igralcev, med njimi tudi Timothy Dalton, in sicer v Dihu smrti (The Living Daylights, 1987) in Dovoljenju za ubijanje (Licence to Kill, 1989). Danes 78-letni Britanec se lahko pohvali, da je v svojem prvem Bondu sedel za volanskim obročem ikoničnega astona martina, ki so ga prav za njegove potrebe opremili z nekaj dodatki. Astona martina V8 vantage oziroma njegove različice zgoraj brez, ki so jo poimenovali volante.
Zgodba o prvem britanskem superavtu, kot so ga poimenovali, se je začela leta 1977. Bil je prvi, ki je zmogel hitrost 270 kilometrov na uro, za pospešek do stotice je potreboval le 5,3 sekunde, kar je bilo celo manj od tedanje Ferrarijeve daytone. To so na testiranjih potrdili tudi novinarji revije Motor. Aston martin se je tako vpisal v Guinnessovo knjigo rekordov kot najhitrejši serijski avto. Moč motorja, ki so si ga delili z lagondo, je bila 385 konjev (283 kW), v notranjosti pa so uporabili veliko usnja in lesa, kar je zagotovilo razkošnejšo podobo.
Svojega je imel tudi princ Charles
Leta 1986 je avto dočakal nadgradnjo motorja, ta je po novem zmogel do 457 konjev moči (336 kW), del serijske opreme so bili tudi varnostni prednji in zadnji odbijači, ki so bili kos trku s hitrostjo do osem kilometrov na uro. Nekaj posebnega je bila različica zgoraj brez, teh so med letoma 1986 in 1989 izdelali 192. Za bolj športen videz je skrbel zadnji spojler. Med znanimi kupci je bil tudi princ Charles, ki pa je imel nekaj posebnih zahtev. Takšnih, kot je bil njegov, so izdelali 26, danes pa veljajo za najbolj zaželene osemvaljnike tistega časa. A pri tem se razvojniki niso ustavili. Skupaj s predelovalcem vozil Zagatom so izdelali omejeno serijo V8 zagato, katere dizajn je bil modernejša interpretacija modela DB4 GT zagato iz 60. let. Njegova moč je bila 438 konjev (322 kW), kupe pa je bil prvič na ogled na ženevskem avtomobilskem salonu leta 1986. Izdelali so tudi kabrioleta, skupaj 89. Med letoma 1977 in 1989 je model V8 vantage v svojo garažo sicer zapeljalo 534 ponosnih lastnikov.
Še danes velja za zelo iskanega, njegove cene se gibljejo med sto in 200 dolarskimi tisočaki, kar je občutno več, kot na trgu dosegajo osemvaljniki tistega časa, na primer shelby GT 350. Ime vantage so pri Astonu Martinu uporabili pri več modelih od leta 1950, po letu 1973 so ga opustili, nato pa znova obudili štiri leta pozneje. Lepo ohranjenih na cestah ni veliko. Lastniki poročajo o težavah s korozijo, zlasti na pragovih vrat in prtljažnih vratih, na trgu je tudi nekaj avtov, ki so bili udeleženi v trkih in slabo popravljeni, saj velja tovrstno popravilo za zelo drago. Manj je težav z nego notranjosti, čeprav je plastične okrasne dele težko najti (lesenih na čisto prvih avtih niso uporabili), zamenjava pa ni poceni. Pred nakupom je pametno preveriti tudi stanje motorja.
Glavni igralec ga je kupil pred snemanjem
Da je za tega astona martina izvedel ves svet, ima zasluge film Dih smrti, V8 volante pa je imel registrsko številko B549 WUU. Avto je sicer uporabljal prvi mož podjetja Aston Martin Lagonda Victor Gauntlett. Pozneje so ga opremili s trdo streho, za snemanje pa izdelali še nekaj kopij, vse so imele isto registrsko številko. Pohvali se lahko s kar nekaj pripomočki, med drugim s projekcijo podatkov na vetrobranskem steklu, pnevmatikami z ostrimi konicami za vožnjo po ledu, raketnim pogonom, izstrelki z iskalnikom toplote, laserjem, sistemom za samouničenje ter neprebojnimi stekli in karoserijo. »Aston martin V8 vantage je avto, v katerega sem bil zaljubljen od nekdaj. Modeli te znamke so tudi sicer prekrasne umetnine na štirih kolesih in neločljivo povezani s filmi o Jamesu Bondu,« je dejal Cary Fukunaga, režiser filma Ni čas za smrt, v katerem so avto (za snemanje so spremenili tri) znova uporabili. Vlogo je dobil tudi v parodiji na Jamesa Bonda iz leta 2018 Johnny English 3, le da so avto obarvali rdeče, za snemanje pa jim ga je posodil glavni igralec Rowan Atkinson, ki ga je kupil pol leta pred začetkom snemanja.