Mesta bodo čez nekaj dni zasijala v prazničnih lučkah in vsi že željno pričakujemo najlepše praznike, ko bomo v krogu domačih ali prijateljev najprej pričakali Miklavža, potem pa praznovali še božič in počasi stopili v novo leto. Seveda se mnogi veselijo prazničnih daril, saj obdarovanja vedno sodijo k tem praznikom, četudi so skromna.
Ker vemo, da v decembru denar kar kopni, smo tudi letos skupaj z Lidlom Slovenija pripravili akcijo Božičnica, pri kateri lahko sodelujete prav vsi – morda boste ravno vi dobili 35 evrov na darilni kartici, ki jih boste lahko porabili za praznične ali popraznične nakupe.
V tokratni tiskani številki Nedeljskega dnevnika objavljamo že drugi kupon, s katerim lahko sodelujete v akciji Božičnica in si tako izpolnite kakšno svojo majhno željo.
Naj vam zaupamo, da kuponi pridno prihajajo, imamo jih že cel kup in čas je, da tudi vi pohitite, če želite sodelovati v tej božično-novoletni akciji, ki jo pripravljamo skupaj z Lidlom.
Vse, kar morate storiti, je, da čitljivo izpolnite kupon in ga pošljete na naš naslov: Dnevnik Mediji, d. o. o., p. p. 38, 1001 Ljubljana, s pripisom »Božičnica«. Vsi podatki morajo biti izpolnjeni z velikimi tiskanimi črkami in čitljivo pisavo. Posameznik lahko sodeluje v žrebanju tudi z več pravilno izpolnjenimi kuponi, pri čemer je treba omeniti, da veljajo samo originalni kuponi, saj fotokopiranih ne bomo upoštevali.
Kuponi bodo objavljeni v Nedeljskem dnevniku še 4. in 11. decembra 2024. Izmed vseh prejetih kuponov bo tričlanska komisija 16. decembra 2024 ob 12. uri na sedežu družbe Dnevnik Mediji opravila žrebanje. Med vsemi prejetimi pravilno izpolnjenimi kuponi bo izžrebanih 200 nagrajencev, ki bodo prejeli vrednostno kartico Lidla Slovenija z naloženo vrednostjo 35 evrov. Imena nagrajencev bodo objavljena v Nedeljskem dnevniku. Zadnji še upoštevani kuponi ali dopisnice za žreb bodo tiste, ki bodo na uredništvo Nedeljskega dnevnika prispele do ponedeljka, 16. decembra 2024, do 10. ure. Vendar priporočamo, da kupone pošiljate sproti.
Vsi tisti, ki se letos ne nadejate božičnice, ki jo bodo v nekaterih podjetjih radodarno delili, v drugih pa sploh ne, si lahko svojo majhno srečo obetate tudi s sodelovanjem v naši akciji. Njen namen je med drugim ta, da delodajalce vsako leto spomnimo, da je čas, da ob koncu leta pomislijo tudi na nagrado za zaposlene.