Umetniško delo z naslovom Vsi dobri časi, ki smo jih preživeli skupaj je ustvaril francoski umetnik Alexandre Lavet, razstavljeno pa je bilo v steklenem dvigalu muzeja. Gre za – menda umetelno – pobarvani napol zmečkani pločevinki za pivo. Logično torej, da sta zavedli vestnega mehanika dvigala, ki ju je pospravil tja, kamor po njegovem sodita: v koš za smeti. Ko je kustosinja Elisah van den Bergh prišla z malice, je opazila veliko muzejsko izgubo, jo našla v košu za smeti in rešila pogube.
Delo francoskega umetnika simbolizira dragocene trenutke s prijatelji po večerih, preživetih skupaj ob pitju in tkanju medsebojnih vezi, so sporočili iz muzeja in dodali, da je bilo za ustvarjanje potrebno veliko časa in truda.
Tiskovna predstavnica muzeja je povedala, da so umetniška dela pogosto postavljena na nenavadna mesta, saj želijo obiskovalce presenetiti. »Umetnost spodbuja obiskovalce, da vsakdanje predmete vidijo v novi luči,« še dodajajo v muzeju. Umetnino pa so že prestavili na drugo mesto.
Sodobna umetnost pogosto nerazumljena
Incident je zadnji v vrsti nesrečnih dogodkov, ki so se zgodili v muzejih. Leta 2023 je moški pojedel banano, ki je bila prilepljena na steno, in uničil delo italijanskega umetnika Maurizia Cattelana.
Leta 2011 je v Nemčiji čistilec uničil sodobno umetnino, ocenjeno na 821.000 evrov, saj jo je zamenjal za smolo in zato dobro očistil. Tudi instalacijo Umazana kad Josepha Beuysa je uslužbenec Akademije za umetnost v Düsseldorfu popolnoma očistil.
Delo konceptualnega umetnika Marcela Duchampa Stojalo za steklenice pa je bilo uničeno leta 1914 v Franciji, ko sta ga njegovi sestra in polsestra prav tako zamenjali za – smeti.