Glasbena industrija doživlja pravi finančni razcvet, čeprav se mnogim glasbenikom zdi drugače. Novo poročilo ekonomista Willa Pagea je te dni pokazalo, da je bila globalna vrednost avtorskih pravic v glasbi (vključno s prodajo, licenciranjem in prihodki od spletnega pretakanja) lani ogromnih 45,5 milijarde dolarjev. To je 20 milijard dolarjev več, kot je glasba, če se tako izrazimo, zaslužila pred desetimi leti, in je skoraj 12 milijard dolarjev več, kot so znašali globalni prihodki od prodaje kinovstopnic v kinematografih leta 2023.
Kinematografi so nekoč po teh merilih prekašali glasbo, vendar se je od pandemije covida-19 trend obrnil. Glasbene založbe so si prisvojile približno 63 odstotkov teh 45,5 milijarde dolarjev.
Podatki še kažejo, da imajo od razcveta koncertov v velikih arenah koristi samo največji izvajalci. Manjši uveljavljeni umetniki morajo iskati druge vire prihodkov, vključno s platformo OnlyFans, da bi lahko finančno podprli svoje turneje, neodvisna glasbena prizorišča pa se po zahodnem svetu zapirajo z zaskrbljujočo hitrostjo.
Pot do dostojnega zaslužka za nove umetnike je bolj naporna kot kdaj koli prej, razen če jim uspe viralen hit na tiktoku ali pa imajo dobre povezave, ki jim pomagajo na poti do glasbenih lestvic.