Razcvet parfumov za lase je tako lahko še eno področje, na katerem so Francozi pred vsemi. Trend naj bi se v prihodnjih letih še okrepil: po podatkih raziskovalne družbe IMARC naj bi svetovni trg parfumov za telo in lase do leta 2032 zrasel za več kot šest odstotkov. Pravijo tudi, da vzpon temelji predvsem na funkcionalnih razlogih – v večini primerov parfum za lase ponuja druge prednosti, saj poskrbi za dodajanje vlage in sijaja.

Trend naj bi se v prihodnjih letih še okrepil – po podatkih analitske družbe IMARC naj bi svetovni trg parfumov za telo in lase do leta 2032 zrasel za več kot šest odstotkov.

Parfumske skrivnosti francoskih žensk

Nobena skrivnost ni, da Francozinje že leta na lase nanašajo svoje običajne parfume ali dišave za lase. Po besedah parfumerja Francisa Kurkdjiana številne ne razkrijejo te skrivnosti – ali celo ne razkrijejo imena svojega parfuma. Menijo namreč, da je to pomemben del njihove mistike in šarma. A ostajajo namigi, ki jih ne gre prezreti. Jeanne Damas je nekoč za revijo Coveteur opisala poseben ritual: »Preden grem zvečer ven, nanesem malo parfuma na zadnji del vratu in lase. Tako lahko vsakdo zavoha moj parfum, tudi ko plešem in se gibljem.« Lolita Lempicka, ustvarjalka znanega parfuma, je v intervjuju za španski Vogue povedala, da po tem triku posega tudi sama: »Rada si odišavim lase, saj vonj na njih ostane dlje ... Navsezadnje lahko s poljubom na lase vsak začuti tudi moj parfum.«

Parfum za lase je bolj obstojen

Ni skrivnost, da parfum, ki ga nanesemo na lase, obstane dlje. To so nedavno za Vogue potrdil tudi pri Givenchyju, ki ponuja tudi dišave za lase. »Dišava dlje kot na telesu ostane v laseh, saj ti intenzivneje vpijajo vonjave. Poleg tega parfum odbija neprijetne vonjave, med drugim po hrani ali dimu, ki se lahko hitro oprimejo las,« je razkril tiskovni predstavnik znamke. Prav tako so potrdili, kar napovedujejo svetovni podatki, da prodaja parfumov za lase vztrajno raste. Čeprav to ni izdelek, ki ga potrošniki trenutno iščejo zelo aktivno, je po navedbah Givenchyja privlačnost v tem, da so njegove prednosti številne. »Pravzaprav je pred kremo ali dezodorantom to najljubši parfumski izdelek,« je povedal in poudaril, da njihovi specifični parfumi za lase tudi vlažijo in dajejo lasem občutek svilnatosti.

»Francozinje nočejo dišati po lizikah ali detergentu za pomivanje posode. Želijo dišati kot njihovi parfumi,« je med intervjujem za W pojasnil tudi pariški frizer David Mallet. Givenchyjevi strokovnjaki v Španiji priporočajo, da parfum poškropite vsaj deset centimetrov stran od las, da jih ne zmočite oziroma da na njih ostanejo kapljice. Tako – in samo tako – boste z vonjem svojega parfuma, ki bo zdržal ves dan, zapeljive kot Francozinje. 

Priporočamo