Obstaja uveljavljena modrost, da so v življenju edina stalnica spremembe. Te namreč vodijo naprej, pomenijo razvoj, nas peljejo v korak s časom. Tudi zato – a ne le zato – smo se v uredništvu Nedeljskega dnevnika s to jesenjo odločili vpeljati dve spremembi, o katerih smo razmišljali dlje časa in za kateri verjamemo, da bosta še okrepili povezanost z vami, našimi zvestimi bralci.

Prva: z naskokom najbolj brani slovenski tiskani medij, Nedeljski dnevnik, je ta teden povsem samostojno zaživel tudi na spletu. Posamezne vsebine so bile sicer že dosegljive na Dnevnikovi spletni strani, zdaj pa smo jim namenili svojo vstopno spletno stran www.nedeljski.si. Na njej bodo prostor našle vse vsebine, ki jih tako radi prebirate v tiskani izdaji, in še kakšna več. Prva merjenja spletne branosti, denimo rubrike Povabljeni ste na kavo, so na naše veliko veselje že pokazala, da je ta zelo visoka. Ko bodo še vse preostale vsebine najbolj branega tednika v državi našle prostor na svetovnem spletu, da jih boste lahko s somišljeniki delili in komentirali tudi na družbenih omrežjih, se bo duh Nedeljca še bolj zasidral v našo zavest.

Drugo spremembo je bilo težje sprejeti. Najbrž ste danes že takoj opazili, da je Nedeljski dnevnik izšel brez priloge Pilot. Namesto tega smo Nedeljski dnevnik nekoliko razširili in ga dali v štiri snopiče, da si ga lahko takoj razdelite glede na vaše bralne preference. Ključno pa je, da smo ohranili prav vso dosedanjo vsebino Nedeljskega dnevnika, v zadnji snopič pa strnili tako TV-sporede iz Pilota kot vsebine iz sveta filma, televizije in zabavne glasbe. K tej odločitvi nas je v prvi vrsti vodilo zavedanje, da imamo TV-gledalci z dvema klikoma daljinskega upravljalca že nekaj časa na voljo izčrpne informacije o sporedih in vsebinah za teden dni naprej in nazaj. Tisk s tem ne more tekmovati, ob tem pa tisk in distribucija za nas pomenita tudi vse večji strošek. O tem smo se čez poletje posvetovali tudi z vami, dragi bralci, in odgovori so nas mestoma presenetili. Presenetili v smislu, da bi lahko odločitev, s katero smo odlašali v strahu, da nam jo boste zamerili, sprejeli tudi že prej. Zavedamo se namreč, da ste prav vi naši največji zavezniki, prijatelji in partnerji, in tega dragocenega prijateljstva ne želimo izgubiti.

Marsikdo ne ve, da je denimo Coca-Cola skozi zgodovino ves čas po malem spreminjala svojo stekleničko in logotip, vsebina pa je ostajala bolj ali manj nespremenjena. Zato je še vedno prepoznavna. Temu smo se s svojo odločitvijo, ki jo danes prvič pošiljamo med vas, skušali približati tudi v Nedeljcu. Verjamemo, da nam je uspelo.

Priporočamo