V prejšnjem tednu je začel delovati klicni center, ki bo v naslednjih petih mesecih pilotno testiral urejanje prevozov na klic za gibalno ovirane osebe v občini Ljubljana in Maribor, ki za gibanje uporabljajo različne tehnične pripomočke, so sporočili iz ministrstvo za okolje, podnebje in energijo. Center deluje pod okriljem Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP), ki celovito ureja in upravlja s sistemom javnega potniškega prometa.

Čemu so namenjene storitve prevozov na klic? Uporablja se jih lahko za vse namene voženj, prednost pa ima urejanje zdravstvenih zadev, upravnih postopkov in drugih nujnih opravil.

Organizacija prevozov na klic je za osebe z različnimi invalidnostmi zahteven izziv. Z zagotavljanjem prilagodljivih in zanesljivih možnosti prevoza za invalide posegamo v več segmentov, ki obsegajo dostopnost postaj, postajališč in okolice, prilagoditev prevoznih sredstev, izobraževanje kadrov za ustrezno podporo mobilnosti, idr. »Zato je potrebno to vrsto prevoza uvajati postopoma in ga najprej uvesti testno na omejenem območju. Ugotovitve testa bodo ključni korak k uresničevanju cilja vzpostavitve modela prevoza na klic za območje celotne Slovenije, s ciljem dolgoročnega izvajanja,« je povedal Miran Sečki, direktor DUJPP.

Kam poklicati, do kod se zapeljati

Prevoz na klic omogoča prevoz oseb od začetne do končne točke potovanja, pri čemer morata obe točki ležati znotraj prometnega gravitacijskega območja v Ljubljani in Mariboru, ki ga pokriva klicni center, vendar končna točka ne sme biti oddaljena več kot 50 km od začetne točke. V primeru, da potnik potuje izven tega območja, storitev omogoča prevoz do najbližje dostopne postaje javnega potniškega prometa. To potnikom omogoča nadaljevanje poti z drugimi oblikami javnega prevoza, kar povečuje njihovo mobilnost in dostop do širšega območja.

Kako naročiti prevoz? Sprejem klicev in koordinacija prevozov potekata:

  • prek klicnega centra na telefonski številki 051 266 377 - od ponedeljka do petka, med 8. in 14. uro,
  • prek elektronskega naslova: prevozinaklic@dujpp.si.
  • naročilo prevoza mora biti izvedeno prek klicnega centra vsaj 24 ur vnaprej.
  • prevozi se izvajajo od ponedeljka do petka, vsak delovni dan, med 7. in 22. uro.
Priporočamo