Maxi je bil »mnogo več kot le nakupovalni center« in »simbol uspešnega prepletanja arhitekture, zgodovine, nakupovanja in družabnega življenja v Ljubljani« – zdaj pa ni več. Pa ne zato, ker se »podivjani kapitalisti ne morejo dogovoriti« na račun proletariata ali ker si Slovenci ne bi mogli privoščiti niti ne zelo luksuznih in/ali nenujnih artiklov.
Maximarket ni več to, kar je bil, ker je Mercator pač oddal prostore interesentu, ki je bil pripravljen plačevati najemnino in ki se ukvarja z dejavnostjo, ki po neki logiki tja paše. Torej Modiani, ki nima pojma ne o modi ne o trgovini kot branži ali kaj šele o trgu. Kar so že zdavnaj dokazali v Mariboru, ko so kupili Modno hišo, jo napolnili s svojimi brezveznimi, precenjenimi artikli z nabitimi maržami – in jo nazadnje zaprli. Kako predvidljivo!
Nisem privrženec teorije o nevidni roki trga, ki zna vse urediti. V Sloveniji ta roka ne zna urediti ničesar. Pri nas je tako na ekonomskem, poslovnem področju kot tudi na socialnem in kulturnem bolje uporabljati možgane. To sicer ni garancija, da bodo stvari res bolje funkcionirale, je pa pogoj. fokuspokus.si