Problem slabe pretočnosti prometa v Ljubljani je način upravljanja prometa; na to sem že nekajkrat opozoril vse tiste, ki bi morali na tem področju kaj postoriti.
Ob jutranjih prometnih konicah mora biti zeleni val spremenjen tako, da traja dvojni cikel in poteka po vpadnicah v smeri centra. Preko dneva je to običajna ureditev, ob popoldanski konici pa obratna. Strokovna vprašanja na Darsu rešuje piar. Pa niso oni plačani za zmanjšanje števila nesreč, za hitrejši dostop reševalcev ali gasilcev ali zmanjšanje zastojev. Oni so kot monopolist odlično plačani za to, da pobirajo cestnine in jih nakazujejo za poplačilo dolgov za preplačane avtoceste. Intelektualno izjemno zahtevno delo, ki zahteva celo uporabo excela in e-banke.
Amaterski vozniki niso sposobni razumeti, zakaj v koloni, če se naenkrat sproti prostor pred teboj, ne stopiš na plin do konca in ne pelješ mimo stoječega pasu poleg zelo hitro, temveč pospešuješ počasi, pelješ počasi, s konstantno hitrostjo. Kar delajo praktično vsi vlačilci. AVP ne razume, zakaj bi morali oni voznike dodatno izobraževati. Morda jim to celo ne piše v pogojih dela, enako Darsu. Pomembneje je, da v primeru megle na displejih preko ceste napišejo, da je megla. V zastojih je problem hiter dostop reševalcev in gasilcev, ničesar od tega pa Dars ne bo pospešil, ker jim tega MZI ni napisal v delovne obveznosti. Sicer pa je sam vrh poklicnih gasilcev proti hitrejšemu dostopu na avtocestah. Kasneje, ko začneš gasiti, dlje časa to traja, in moramo razumeti njihovo ljubezen do gašenja. In modrih bliskavk, ki so vklopljene tudi, kot gasijo gozd.
Ne vlada ne njen predsednik nista tista, ki bosta podrejenim povedala, naj začnejo razmišljati. Ker imajo preveč drugega dela. Ljudem se ne da iti na protest pred vlado z avtomobili, kajti raje stojijo v kolonah, kot pa zahtevajo tisto, kar plačajo. Zato bi bil zanimiv pojav, da vsi, ki stojijo na Gregorčičevi in Prešernovi v zastoju, trobijo. V končni fazi lahko vsi ti povedo, da zastoji dnevno zaradi večje porabe goriva, od česar gre 52 % v proračun, prinesejo temu preko 80.000 evrov zaslužka dnevno, verjetno pa tudi več.
Mitja Vilar, Šmarje Sap