Že dve desetletji s prošnjami skušam Občino Domžale in Upravno enoto Domžale opozoriti na nedokončano obvezo Občine Domžale za končanje ceste v naselju Trata v Radomljah, ki je bila zgrajena po odloku občine Domžale, št. 351-8/78, dne 11.5. 1979. Zazidalni načrt je izdelal Biro 71 Domžale.

Gradnja ceste Trata, ki jo je vodila in financirala Občina Domžale, je potekala po parcelah, ki so jih lastniki hiš morali odprodati občini. V letu 1983 je za eno od parcel lastnik pristal na odprodajo, a je nato naredil prenos lastništva na sorodnika. Dela na cesti so se zaradi tega ustavila. Občina Domžale ni naredila tehničnega pregleda ali vzroka prenehanja del. Ni dala nobenega odloka in blokade na neprodane parcele za cesto s sodniškim odlokom.

Za gradnjo ceste Trata ne obstaja dokumentacija na Občini Domžale, UE Domžale in ZAL Ljubljana. Gradbena dovoljenja ob teh dveh parcelah za cesto se ne upoštevajo, da je cesta, ampak privatna parcela, čeprav je po tej trasi speljana vsa infrastruktura in tudi inštalacije.

Cesta je sedaj z obeh strani slepa ulica: z ene strani je zaprta s premičnimi vrati, z druge pa z betonsko škarpo. Kakšna ironija (glej fotografijo).

Intervencijska povezava z glavne ceste Trata po ozki gozdni cesti je neurejena.

Za ureditev dokončanja ceste sem se v tistem obdobju obrnil na župana, ki sta se odzvala. Preko služb občinskih oddelkov pa sta naletela na vedno bolj odklonilno stališče. Odločitev na osnovi nevtralne komisije bi bilo treba obravnavati na občinskem svetu, in sicer, da se občina odloči za dokončanje ceste z odkupom obeh parcel za cesto.

Zakonodaja po osamosvojitvi Slovenije na tem področju ni upoštevala, da je bila izgradnja samo odložena na kasneje. Odgovornost občine še vedno obstaja, ker če se cesta ne dokonča, bodo kasneje samo še večje težave.

Mihael Kosec, Radomlje

Priporočamo