Avtomobilisti so začeli veliko preobrazbo in v to, da bodo električni avti pili vodo, vložili na desetine milijard evrov. Pri tem pa so »pozabili« povedati, da elektrifikacija nima zgolj pozitivne plati, in sicer prijaznosti do okolja, temveč tudi negativno – potrebnih je manj delovnih mest. Izdelava električnega motorja je namreč v primerjavi z izdelavo klasično gnanega delovno manj intenzivna, saj je za proizvodnjo potrebna le tretjina časa. Posledično delovna mesta izginjajo, najbolj pa so in bodo na udaru dobavitelji. Da bo delo do prihodnjega leta izgubilo 178.000 ljudi, ki so bili še včeraj odvisni od proizvodnje motorjev z notranjim zgorevanjem, je znano že nekaj let. Toda odgovorni so bili prepričani, da to ne bo težava, saj se s prihodom novih tehnologij odpirajo nova delovna mesta. Strah, da bo nekdo izgubil službo, naj bi bil tako le začasen. A veliko vprašanje je, kako naj bo nekdo, ki se približuje 50. letu starosti, uspešen na razpisu za novo delovno mesto, in še pomembneje, ali je še pri močeh, da se prekvalificira in počne nekaj, česar nikoli ni počel. Bolj realno je, da bo pristal na zavodu in bo v dolgotrajno (finančno) breme državi.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo