Njegov prvi celovečerni igrani film je bil Eva režiserja Francija Slaka iz leta 1983. Z njim je postal prvi prejemnik nagrade za najboljšo fotografijo v celovečernem igranem filmu, ki so jo istega leta uvedli na festivalu Milton Manaki v Bitoli v Severni Makedonija. Leto kasneje so film prikazali tudi na Berlinalu v programu Panorama.

Hochstätter je bil večkratni sodelavec režiserja Borisa Jurjaševiča. Leta 1983 je sodeloval pri omnibusu Trije prispevki k slovenski blaznosti, pri katerem je Jurjaševič režiral en del, skupaj pa sta nato posnela še štiri igrane celovečerne filme: Ljubezni Blanke Kolak, Srčna dama, Blues za Saro ter Dergi in Roza v kraljestvu Svizca.

Nazadnje sta skupaj sodelovala pri srednjemetražnem dokumentarnem filmu Ljubljana, London, New York iz leta 2015. Med drugimi slovenskimi režiserji, s katerimi je Hochstätter sodeloval, pa je bila Polona Sepe, s katero sta posnela kratki film Leti... leti... leti... ženska! iz leta 2002.

Hochstätter, rojen leta 1955 v Mariboru, je diplomiral na oddelku za kamero Akademije za gledališko in filmsko umetnost Univerze v Zagrebu. V letih 2005 do 2010 je bil predsednik Združenja filmskih snemalcev Slovenije, ki je bilo ustanovljeno nekaj let pred tem. Leta 2005 je bil tudi član strokovne žirije Festivala slovenskega filma v Portorožu.

Sredi 80. let se je preselil v ZDA, vendar je svoje znanje razdajal na obeh straneh oceana, piše v sporočilu za javnost.

Med številnimi igranimi filmi, ki jih je posnel v ZDA, sta največji uspeh doživela Slaves to the Underground režiserke Kristine Peterson, ki se je leta 1997 uvrstil na filmska festivala Sundance in Berlinale, ter The Last Best Sunday režiserja Dona Mosta. Zadnji je leta 2001 prejel nagrado za najboljši igrani film na filmskem festivalu Telluride.

Zadnji film, pri katerem je sodeloval, je bila komedija Young, Sexy & Dead iz leta 2023.

Priporočamo