Ameriška modna znamka je javnost navdušila predvsem s svojimi vrečkami oziroma torbami za večkratno uporabo, kot pove že ime baggu. Njihovi modeli, kroj so si sposodili pri plastičnih vrečkah iz trgovine, so izdelani iz blaga z najrazličnejšimi potiski, kar jih dela unikatne – in tako zelo elegantne. Na voljo so v več velikostih, ker jih je mogoče zložiti v dlan velik paketek, jih lahko nosimo v torbicah. Zaradi dizajna in potiska pa jih mladi nosijo tudi namesto torbe.
Kako ikonična je ta znamka na tiktoku, pove dejstvo, da se njeni oboževalci in seveda oboževalke zbirajo pod imenom Baggu Girls, če poiščete Baggu, pa se vam prikaže na stotine objavljenih videov z več kot 130 milijoni ogledov. Vendar pa ta znamka ni vseprisotna le na družbenih omrežjih. Tudi tržnice večjih mest so polne njihove barvite mode. Prav tako lahko značilne potiske opazimo v parkih in na prostorih za piknike, kjer je število prepoznavnih izdelkov baggu v obliki brisač, odej, pokrival, prenosnih hladilnikov in šotorov iz dneva v dan večje. Blagovna znamka se ni ustavila le pri torbah. V ponudbi je tudi veliko drugih zanimivih izdelkov, ki jim je skupno eno – igriv potisk, jasno prepoznaven in brez izstopajočega logotipa.
Uspeh brez marketinškega proračuna
In kako je nastala ta zanimiva znamka, ki je dobesedno obnorela generacijo Z? »Baggu je začel z enim izdelkom in tremi ljudmi. Ekipo smo sestavljali jaz, moja mama in najboljša prijateljica iz otroštva. Po 15 letih počasne in vztrajne rasti smo zdaj veliko večja ekipa, a še vedno manjša, kot si lahko predstavljate,« je dejala 40-letna Emily Sugihara, ustanoviteljica in izvršna direktorica. Sugihara živi v Santa Cruzu v Kaliforniji in odkrito prizna, da je bila od nekdaj podjeten otrok. Med študijem ekonomije na Univerzi v Michiganu je s sostanovalko vodila uspešno podjetje – prek interneta sta prodajali majice s sitotiskom. Po študiju modnega oblikovanja na Parsons School of Design v New Yorku se je zaposlila kot asistentka v oblikovalski ekipi pri J. Crew, nato pa se je odločila ustanoviti lastno blagovno znamko. In tako se je leta 2007 rodil slavni Baggu. Z mamo Joan Hall Sugihara in prijateljico Ellen Vanderlaan je Emily ustvarila značilno torbo, saj so te podjetne ženske opazile, da na trgu primanjkuje kakovostnih torb, torej torb za večkratno uporabo, ki so cenovno dostopne in privlačne. Istega leta, ko so bile predstavljene torbe Baggu, jih je Teen Vogue pokazal na svojih straneh, kar je močno povečalo število naročil. Zato so bile njihove prve stranke najstnice, ki so bile zadovoljne z dostopno ceno (tedanjih osem dolarjev), učinkovitimi vzorci, a tudi elementom okoljske ozaveščenosti. Takratne najstnice, torej prve stranke, so zdaj že odrasle, na njihovo mesto pa so prišle pripadnice generacije Z, ki so ponovno popularizirale to ameriško znamko – in kar je najzanimivejše in zelo pomembno – brez velikega marketinškega proračuna.