Čeprav zbirka kot celota obravnava obče bivanjske teme ter večna vprašanja o dobrem in zlu, iz pesmi bolj ali manj očitno preseva tudi kulturna specifika, kot bi knjiga nosila vodni žig vietnamskosti. Razpoznamo ga zlasti v tematizaciji vojne in Rdeče reke, motiva sta celo prepletena, a tudi v bolj občih »vzhodnjaških« motivnih drobcih, vezanih na naravo ali specifično religiozno terminologijo (samsara). Kot v uvodni predstavitvi poudarja soprevajalka Glorjana Veber, je kulturno specifična tudi naslovna rdeča, ki ima v vietnamski kulturi bogat simbolni pomen, predstavlja tako vojno na eni strani kot preobrazbo na drugi. A posebnost te poezije se bolj kot v specifični motiviki razodeva v pesniškem pristopu, ki kakor da raste iz budistične filozofije in tradicije nenasilnega upora. Pesmi težijo k preprostosti, poenostavitvi, neposrednosti, malo je metaforike, kadar pa se pojavi, je učinkovito zjedrena in slikovita.
Novi pritiski ZDA na Kijev