V bremenskem razstavišču Raum404 se je sinoči odprla pregledna razstava Stripburger: Trideset let na sceni (Thirty Years of Making a Scene), posvečena delovanju naše mednarodne stripovske revije Stripburger. Ta je namreč kot pionir neodvisnega stripa v Sloveniji začel izhajati leta 1992 ter že od samega začetka izoblikoval prepoznaven značaj, usmerjen v mednarodno produkcijo, v tem času pa se je iz eksperimentalnega vizualnega fanzina razvil v enega najvidnejših in najdejavnejših akterjev neodvisne stripovske scene, kjer so svojo ustvarjalno pot začela ter nato pilila številna uveljavljena stripovska imena.
Razstava predstavlja najboljše iz 30-letne založniške in tiskane produkcije Stripburgerja: na ogled so originalne strani izbranih stripov, sitotiski in risotiskani plakati, naslovnice posameznih izdaj, a tudi posebne in butične stripovske izdaje, kot na primer Honey Talks, Greetings from Cartoonia, GolažGollage in Workburger, poseben poudarek pa je na predstavitvi stripovske antologije Stripburger's Dirty Thirty, ki obsega več kot 300 strani ter z izbranimi stripi predstavi zgodbo prvih treh desetletij revije. Na odprtju razstave, ki mu je sledilo javno vodstvo, je bilo mogoče prisluhniti tudi branju odlomkov iz zbirke Ostri ritmi znanega stripovskega ustvarjalca Andreja Štularja, ki je v njej nanizal številne stripovske in vizualne interpretacije poezije Srečka Kosovela. Kuratorki razstave v severnonemškem mestu sta Katerina Mirović in Tanja Skale, na ogled pa bo do 30. septembra. kul