Se razume – Baker rad govori o tistih z margine, o deprivilegiranih. Tam je tudi Anora, naša slačipunca iz Brooklyna, ki v eni svojih delovnih izmen spozna Ivana, razvajenega, a simpatičnega sina ruskega oligarha, s katerim po seriji razkošnih zabav in vročega seksa pristaneta pred matičarjem v Las Vegasu. Začudeni boste, ker boste pomislili – ali gledamo moderno reinterpretacijo Čednega dekleta? Še več: ko nato nad mladoporočenca starši pošljejo svoje podrepnike, katerih misija je razveljavitev poroke, in ko se nato film sprevrže v divjo komedijo, se boste vprašali – ali je Sean Baker naenkrat postal mainstream? Nikakor. V mainstreamu pač zlepa ne boste našli filma, ob katerem se boste tako zelo krohotali. V mainstreamu tudi ne boste našli filma, ki bi tako lucidno prikazal, kaj kapitalizem počne z odnosi. Kako zelo zlahka si lahko tisti, ki imajo, podredijo tiste, ki nimajo. In kako zelo poblagovljeni odnosi razčlovečijo. Tudi tiste navidezno trdne. Da, ameriške sanje so tudi in predvsem neskončen vir bolečine in družbenih krivic. Prvi kandidat za najboljšo komedijo letošnjega Liffa, ki je za piko na i še izjemna socialna drama o socialnih neenakostih.
Migranti v Trstu: Nevidni, vsem na očeh