Ta tehnologija bo prinesla izjemno dodano vrednost z vidika transparentnosti in odgovornosti. Uporabniki bodo lahko prvič dostopali do podrobnih informacij o izdelkih, kot so izvor materialov, ogljični odtis in trajnostne prakse, kar jim bo omogočilo okoljsko ozaveščene odločitve. »To bo povečalo zaupanje in lojalnost do blagovne znamke ter spodbujalo odgovorno potrošnjo,« pravi Niko Medved, pomočnik direktorja. Poleg tega bodo občutno izboljšali sledljivost svojih izdelkov skozi celoten življenjski cikel, to pa bo pripomoglo k boljšemu upravljanju virov, zmanjšanju ogljičnega odtisa in lažjemu zagotavljanju skladnosti s strožjimi zakonskimi zahtevami na področju trajnosti. Skaza bo kot ena prvih družb v industriji s to tehnologijo pridobila konkurenčno prednost in utrdila svoj položaj kot vodilno trajnostno podjetje. Obenem bo novost omogočila razvoj novih, trajnostnih izdelkov in storitev, ki bodo bolje ustrezali potrebam strank.
Evrosad letos pričakuje dobro letino jabolk